Pozitivnu poduzetničku klimu u Crikvenici prati realizacija brojnih važnih investicija

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 28. travanj 2017. u 14:22
Foto: Goran Kovačić / Pixsell

Sredozemna klima, visoka razina kvalitete zraka i mora te brojne druge prirodne predispozicije, neki su od najvažnijih aduta, nastavila je direktorica Turističke zajednice Kvarner Irena Peršić Živadinov.

Poslovni uzlet grada Crikvenice, održan danas, nastavak je četverogodišnjeg niza edukativnih manifestacija pokrenutih s ciljem podizanja konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva. Poslovni dnevnik kao organizator nastoji istaknuti pozitivne poslovne rezultate poduzetnika, ali istovremeno i pružiti im priliku da svoja znanja i nadograde.

„Organiziramo besplatne edukacije jer ne diskutiramo samo o problemima i uspjesima malih i srednjih poduzetnika već im nudimo i rješenja bez kojih nema daljnjeg napretka“, u uvodnom je obraćanju poručio glavni urednik Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević.

Crikvenica je jedan od hrvatskih gradova koji svoj razvoj temelji na održivom gospodarstvu i osiguranju kvalitetnih uvjeta za život građana svih dobi. Ujedno je i jedan od rijetkih gradova s međunarodnim BFC certifikatom koji označava povoljnu investitorsku i poduzetničku klimu koja je preduvjet za dinamičan razvoj, rekao je gradonačelnik Damir Rukavina. „Uz to grad kroz razne natječaje i dodjelu bespovratnih sredstava potiče razvoj poduzetništva, na godišnjoj razini i do 600 tisuća kuna. Kako bismo našim trenutnim kao i svim postojećim gospodarstvenicima pružili sve relevantne informacije, izdali smo brošure i vodiče za poduzetnike i iznajmljivače“, kazao je Rukavina.

Takvu pozitivnu poduzetničku klimu u proteklih godina prati realizacija brojnih važnih investicija, potvrdio je predsjednik Uprave hotelskog poduzeća Jadran Dino Manestar dodavši da su značajni pomaci učinjeni u smjeru razvoja kongresnog turizma. „Jadran je u svojih 50 godina postojanja stvorio veliku materijalnu vrijednost. Iza nas je sada turbulentno razdoblje i započeli smo strateški razvoj s jasnim ciljevima. Ono čemu stremimo je vraćanje Crikvenice u vrh turizma gdje pripada", kazao je Manestar.

Sredozemna klima, visoka razina kvalitete zraka i mora te brojne druge prirodne predispozicije, neki su od najvažnijih aduta, nastavila je direktorica Turističke zajednice Kvarner Irena Peršić Živadinov. „Crikvenica je važan turistički čimbenik na razini županije i ima veliki potencijal u zdravstvenom turizmu. Rame uz rame stoje i Opatija, Lošinj i Rab, a tu je i Krk koji čini oko 30 posto našeg turizma. Svi možemo učiti jedni od drugih“, dodala je Živadinov.

Komentirajte prvi

New Report

Close