Rast oglašavanja na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn), osobito videooglašavanja, bilježi se i ove godine. Prema zadnjem izvješću kompanije Shareablee, video sadržaj brandova povećao se za 98%, a angažman korisnika s videima povećan je za 163% u odnosu na prethodnu godinu. Nove tehnologije i oblici objave sadržaja na društvenim mrežama mogu smanjiti trošak komunikacije, što dovodi do porasta prisutnosti kompanija na društvenim mrežama.
Osmišljavanje strategije, planiranje, kreiranje i optimizacija sadržaja, njegova distribucija – sve su to aktivnosti koje se poduzimaju s određenim ciljem, a čije ostvarenje u konačnici očekuju agencije, tvrtke i klijenti. Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno – iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.
Prosječna osoba provede oko deset sati dnevno konzumirajući medije, i za to je vrijeme izložena prema više od 5.000 marketinških poruka (izvor: eMarketer i Media Dynamics), stoga tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, nego razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.
Mirakul Edukacijski centar 12. svibnja kreće s novom, osmom generacijom polaznika Community manager Akademije, programa specijaliziranog za rad na društvenim mrežama, kojim će se objasniti sve zakonitosti koje vladaju na ovim platformama, a otkrivanjem tajni zanata polaznici će moći maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da samostalno obavljaju te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.
Program se sastoji od 3 modula ukupnog trajanja 60 nastavnih sati, a s predavanjima će započeti 12. svibnja i trajati do 1. srpnja 2016. godine.
Pregled modula:
MODUL 1: SMM – Marketing na društvenim mrežama (12. i 13. svibnja 2016.)
MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama (2. i 3. lipnja 2016.)
MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža (30. lipnja i 1. srpnja 2016.)
Kako bi polaznici stečena znanja mogli primijeniti i u praksi, u sklopu programa provodit će se radionice koje će na praktičnim primjerima polaznicima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama, koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima.
Posebna pažnja posvetit će se sadržaju koji se objavljuje na društveno-mrežnim profilima, a koji je ključan element u dugoročnom uspjehu strategije i kreiranju zadovoljne zajednice, one koja komunicira s brandom i postaje njegov konzument.
Administriranje profila na društvenim mrežama dignut će se na višu razinu. Polaznici će naučiti osmišljavati, aktivirati i optimizirati Facebook oglas kao najučinkovitiji način kreiranja zajednice fanova. Naučit će koristiti i statističke podatke koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice, te naučiti na koji se način i kojim mehanizmima provode nagradne igre i natječaji, kao i sva pravila koja pritom treba poštivati.
Tijekom trajanja Akademije polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodile zadane aktivnosti te ostvarili postavljeni ciljevi.
Seminari i radionice održat će se u FORUM-u Zagreb, upisi traju do 10. svibnja, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu