‘Posjećenost web stranice porasla nam je 30% i bilježimo povećani broj upita!’

Autor: Tomislav Hrastovčak , 27. ožujak 2013. u 14:26
Marko Fertelmeš (Foto: PIXSELL)

Marko Fertelmeš posvetio se radu na službenoj web stranici i Google AdWords kampanji te nam je otkrio kakvi su mu rezultati.

Počela je nova serija sastanaka kandidata 'Poslovanja na kvadrat' sa stručnjacima Goranom Blagusom i Filipom Jelićem pa nas je zanimalo što se trenutno događa sa instalaterskim obrtom SF klima, grijanje iz Kutine.

Vlasnik obrta Marko Fertelmeš najvećim se dijelom posvetio radu na svojoj službenoj web stranici i Google AdWords kampanji te nam je otkrio kakvi su mu rezultati. "AdWords kampanja ide relativno dobro. Posjećenost stranice nam je porasla 30 posto, a bilježimo i povećani broj upita. Završni rezultat ćemo vidjeti nakon tri mjeseca. Aktivniji smo i na našoj Facebook stranici te vidimo veliki porast dolazaka na web stranicu", kaže Marko, dodavši kako je napravljena  i nova e-mail adresa na koju dolaze svi upiti sa weba. 

Nadalje, uspostavljen je i autoresponder koji se potencijalnim klijentima zahvaljuje na poslanom upitu, pokazuje da je njihov upit zaprimljen te ih obaviještava da će odgovor dobiti kroz nekoliko dana.

Gotove su i planirane izmjene sa službenoj web stranici obrta. "Na internet stranici su napravljene željene izmjene te će do kraja tjedna biti vidljive i puštene u rad. Promjene na web shopu će također biti gotove do kraja tjedna, odnosno napravljen je novi cjenik te popis novih proizvoda. Trenutno smo i u dogovoru za aktivaciju online plaćanja putem kreditnih kartica", ističe Marko.

Vlasnik SF klime otkriva i kako se radi na novoj internet stranici tj. blogu o sređivanju niskoenergetske kuće. Otvoren je i novi  kanal na YouTubeu, a u izradi je i aplikacija za iOS i Android. Nove platforme pružat će informacije o postupku sređivanja niskoenergetske kuće te članke o uštedi energije.

Fertelmeš se također posvetio slanju letaka i prodajnih pisama potencijalnim korisnicima, ponajprije vlasnicima turističkih apartmana. "Prvi rezultati slanja dopisa i letaka su vidljivi te su dogovoreni sastanci i obilasci lokacija. Ovaj tjedan idemo u Dalmaciju na nekoliko sastanaka te dogovora oko poslova. Većina je jako zainteresirana za ugradnju te će se poslovi obaviti do ljetne sezone", kaže Marko te zaključuje kako je u postupku izrada novih dopisa koji će biti ponovno poslani na iste adrese, ali sa drugim ciljem, kojeg nam zasad nije otkrio.

Komentirajte prvi

New Report

Close