Porečani u zatišju ugostiteljstva pripremaju ‘buru’ s novim proizvodima

Autor: Marta Duić , 04. prosinac 2020. u 08:00
Vlasnički trojac Bura Brewa Alessandro Zecchinati, Claudio Rossi i Veronika Beckers

Zadnja vrsta koju su lansirali planula je u nekoliko dana, a nagodinu uz novu opremu planiraju i proširiti skladište.

Porečka craft pivovara Bura Brew na tržištu je već pet godina, a od početna tri piva koje su predstavili tržištu došli su do njih devet – sedam vrsta u bocama i bačvama i dvije samo u bačvama.

Burina su piva nefiltrirana i nepasterizirana te refermentirana u boci, a od početka je u biznisu troje vlasnika Alessandro Zecchinati, Claudio Rossi i Veronika Beckers, te tijekom sezone još jedan zaposlenik.

Prije nego što su zaplovili u ovu pustolovinu, svi su radili u različitim djelatnostima, no odlučili su se preseliti u Istru i pokrenuti novi biznis.

“Neke vrste hmelja nabavljamo u Sloveniji, a druge iz ostalih krajeva svijeta. Isto tako, neke vrste slada iz Hrvatske, druge iz Belgije ili Austrije, a pivo proizvodimo u našem postrojenju u Poreču gdje se bavimo i direktnom prodajom.

U 2019. proizveli smo 650 hektolitara, a ove godine je količina trebala biti i veća da nije bilo pandemije. Bez obzira na to i 2020. je dobro prošla, ne smijemo se žaliti, zadovoljni smo kako smo uspjeli preživjeti. Od 2016. do 2019. prodaja je porasla za 25 posto.

Važan izvor naših prihoda je ove godine potpuno izostao – fešte, street food festivali i pivski festivali na kojima sudjelujemo gotovo svaki vikend sa štandom na kojem prodajemo veliku količinu točenog piva, upoznajemo mnogo ljudi, istovremeno dijelimo znanje i promoviramo svoje pivo”, objašnjavaju Zecchinati, Rossi i Beckers.

Uz stalnu proizvodnju, imaju i dvije limitirane verzije piva: IBA Istrian Belgian Ale i Trippin Tripel. Kako tvrde, u pitanju su dva piva u stilu belgian ale, vrlo cijenjena među potrošačima. Proizvode se u limitiranoj verziji jer se druga fermentacija zbiva u boci što traje barem četiri mjeseca pa ih rade svega dva-tri puta godišnje.

Osim na policama trgovačkih lanaca poput Kauflanda, Konzuma i Interspara, Bura Brew surađuje i s nizom restorana, kafića i pubova diljem zemlje.

“Posljednji novitet koji smo predstavili tržištu bila je Seaside Session IPA, dosta hmeljasto pivo, s citrusnom aromom, ali vrlo pitko koje se prodalo u roku od svega nekoliko dana tako da ga planiramo ponovo proizvesti. Naše glavno tržište je Istra, ali naši proizvodi prisutni su u cijeloj Hrvatskoj. Lokalni nas ljudi poznaju i sve više ljudi cijeni naša piva.

Ono što nam često ponavljaju, najbolji je kompliment koji pivovara može dobiti: osim što su naša piva dobra, ljudi cijene što je naš proizvod uvijek isti i dosljedan”, pohvalili su se iz Bura Brewa.

Posljednja značajnija investicija bila im je u nove kotlove za fermentaciju, a u planu je bilo i ulaganje u proširenje skladišnog prostora, no zbog pandemije je taj plan stavljen na čekanje.

“Ove godine dokazali smo da smo dobro radili prošlih godina, odnosno da smo uveli raznolikost. Raznolikost je temeljna: znači pronalazak novih kanala prodaje, također u inozemstvu. No, ova godina naučila nas je da je bolje ne trčati pred rudo. Stalno izvozimo u Austriju, Švicarsku, Njemačku i Italiju. Upravo u ovim zemljama je prodaja dobro išla, što nam je uz solidnu sezonu u Istri puno pomoglo.

Za 2021. godinu planiramo tržištu predstaviti nova piva, ali najprije moramo proučiti kretanje tržišta u ovom razdoblju, teško je svima, a naročito kafićima i restoranima koji su privremeno zatvoreni”, poručuju iz porečke craft pivovare.

Komentirajte prvi

New Report

Close