Poslovni dnevnik vam donosi top 3 seminara za uspješan poslovni uzlet. Rezervirajte svoje mjesto unaprijed. First minute cijena uz popust 450 kn!
10.04.2017. Uspješno pregovaranje sa tvrdoglavim i bijesnim sugovornicima
Kroz vježbe komunikacije na konkretnim pregovaračkim primjerima usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja sa najzahtjevnijim sugovornicima
- kako uspješno pregovarati kada je druga strana bijesna, tvrdoglava, inzistira ili vas možda želi obmanuti?
- kako protivnika pridobiti da bude partner u pregovaranju?
- naučite zadržati fokus i strpljenje u najtežim trenutcima pregovaračkog procesa,
- naučite ispregovarati povoljnije uvjete kod svojih dobavljača ili veće cijene kod svojih kupaca,
- zauzmite čvrsti stav kod pregovora sa svojim zaposlenicima,
- odlučno branite svoj budget kod vlasnika ili uprave poput pregovaračkog profesionalca.
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
20.4.2017. Sve tajne najboljih prodajnih tehnika
Da li je vaš prodajni tim učinkovit? Jesu li prodajni argumenti jasni i konkretni? Što neverbalno poručujete kupcima? Prvi dojam prodavača je jako bitan,a kako vas vide vaši kupci?
- naučiti ćemo osluškivati potrebe kupaca sa ciljem maksimaliziranja profita
- primjeri učestalih rečenica koje zatvaraju komunikaciju i koje nikako ne smijete koristiti
- vježbanje prodajnih argumenata i koristi za kupca koje potiču kupnju
- kako potaknuti interes kupca za proizvod i povećati lojalnost
- kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca
Trening koji će od vas i vašeg tima stvoriti vrhunske prodavače. Garantiramo uspjeh. Vrhunsko prodajno osoblje ključ je uspjeha, osrednjost ne garantira profit.
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE
26.04.2017. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima? Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije.
Naučite kako efikasno komunicirati sa zahtjevnim klijentima:
- Upravljati vlastitim emocijama kada smo „napadnuti"
- zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
- brzo i efikasno smiriti ljutog i "teškog" klijenta
- što je zabranjeno reći ljutom klijentu
- umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
- kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti" u kooperativnog
- vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikaciji
- jezični obrasci koji omogućavaju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist
- riječi i rečenice koji nam pomažu kod ljutih sugovornika
- riječi i rečenice koje ruše otpor kod sugovornika
Cilj treninga je naučiti polaznike novim vještinama, voditi komunikaciju sa teškim klijentima profesionalno, uvjerljivo i odlučno. Ne dopustite da vam teški klijenti pokvare dan.
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Rezervirajte svoje mjesto odmah i uštedite 450 kn na ranu prijavu.
Dodatno odobravamo 20% popust na 5 ili više polaznika na seminaru iz iste firme.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
5 razloga zašto odabrati poslovne edukacije:
- odmaknite se od rutine i stresa
- sagledajte širu sliku problema
- razmijenite iskustvo s drugim polaznicima
- pronađite kreativni poticaj
- imamo rješenje za Vaše poslovne izazove
5 razloga zašto odabrati jednodnevnu edukaciju Poslovnog dnevnika:
- male grupe – individualni pristup,
- vrhunski stručnjaci,
- ručak u restoranu,
- primjeri iz prakse,
- potvrda o sudjelovanju.
Poslovni dnevnik, prve poslovne dnevne novine, već 10 godina s vama. Garantiramo uspjeh!
ISKUSTVA POLAZNIKA
- "Odličan seminar, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
- "Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
- "Seminar je ispunio sva moja očekivanja."
- "Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
- "Nisam imao puno očekivanja, ali puno sam naučio i upoznao super ljude"
- "Preporučio bih svima sudjelovanje radi novih pogleda na posao, svi mi imao iste izazove."
- "Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
- "Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
- "Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
- "Vrhunska organizacija, fini ručak :)"
- "Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
- "Iskusna predavačica pozitivnog stava."
- "Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
- "Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu