Počeli aktivnije zvati dužnike i to već daje konkretne rezultate

Autor: Tomislav Hrastovčak , 21. veljača 2013. u 15:14
Dario i Milena Kelemin

Daruvarski proizvođač meda i suvenira počeo je i ozbiljnije razmišljati o analizi prihoda po proizvodima.

Nedavno ste imali prilike pročitati kako u sklopu projekta 'Poslovanje na kvadrat' napreduju varaždinski Evenio i kutinski SF klima grijanje te što s njima rade naši stručnjaci Goran Blagus i Filip Jelić, a evo što se međuvremenu dogodilo u Pčelarstvu Daruvar.

>>> 'Svi mi volimo aspirin rješenja, no coaching nije flaster metoda'

>>> Praćenje brojki u poslovanju omogućit će vam da 'vidite ono što ne vidite'

Podsjetimo, Pčelarstvo Daruvar vode supružnici Milena i Dario Kelemin, a već pri prvom susretu su istaknuli kako im je potreban novi zaposlenik za uredske poslove, pri čemu je dogovoreno kako će im u tome pomoći tvrtka za posredovanje u zapošljavanju Adecco. Milena Kelemin nam je kazala kako im je Adecco u međuvremenu poslao upitnik koji su popunili te sada čekaju njihov odgovor, odnosno ponude. Međutim, kaže kako su istovremeno dali i oglas na Zavod za zapošljavanje na koji je došlo dosta ponuda, ali za sada čekaju Adeccov odgovor.

U Pčelarstvu Daruvar ozbiljno razmatraju i problematiku zakonske regulative i normi. Naime, praćenje zakonske regulative te u normi u Hrvatskoj i EU iziskuje puno vremena za tvrtku i stoga se ranije pojavilo pitanje mogu li se pronaći specijalizirani savjetnici za to područje. "Trenutno razmišljamo da to netko radi za nas. Također, Filip nam je nedavno poslao Kolektivni Ugovor o trgovini u dijelu koji pojašnjava preraspodjelu radnog vremena koji proučavamo i mislimo poslati službeni dopis Inspekciji rada da nam da svoje mišljenje", rekla nam je Milena Kelemin.

 

Goran Blagus

Uz pomoć couchinga došli su do rješenja kako aktivnije zvati dužnike, a da taj posao ne bude stresan.

Na prethodnom sastanku naši su stručnjaci, podsjetimo, Pčelarstvu Daruvar predložili i aktivnije korištenje usluga Hrvatske gospodarske komore, koja bi im mogla pomoći u pronalasku distributera za strano tržište. Milena pritom kaže kako su u međuvremenu poslali dopis u  Komoru te kako čekaju njihov odgovor.

Iz Pčelarstva među ostalim ističu kako se rješavaju i problemi naplate. "Riješili smo problem mjenice, banka ju je uzela i sada svaki dan očekujemo isplatu", kaže Milena. Naime, supružnici Kelemin su ranije istaknuli kako im velik problemi čini naplata potraživanja od pojedinih trgovačkih lanaca.

Daruvarski proizvođač meda i suvenira počeo je i ozbiljnije razmišljati o analizi prihoda po proizvodima, odnosno Milena ističe kako su Filipu Jeliću poslali podatke o prometu jednog prodajnog mjesta kako bi im pomogao u izradi analize. Filip nam je pak potvrdio kako Milena i Dario planiraju uvođenje boljeg praćenja prodajnih mjesta.

Prokomentiravši svoj rad s Pčelarstvom Daruvar, Goran Blagus kaže kako je tvrtka uvidjela nužnost brojki i boljeg vođenja evidencije starijih dužnika te se uvodi procedura isporuke koja će smanjiti broj dužnika u 2013. godini. "Nisu jedini koji imaju problem s dužnicima nadajući se kako će se taj problem riješiti sam od sebe. Uz pomoć coachinga došli su do rješenja kako aktivnije zvati dužnike, a da taj posao ne bude stresan. To im daje i konkretne rezultate, odnosno već i jedan dužnik manje je bolje nego nijedan", zaključuje Blagus.

Pogledajte sve videopriloge o natječaju 'Poslovanje na kvadrat'!

Pročitajte više o natječaju 'Poslovanje na kvadrat'!

Pratite našu specijal-rubriku 'Poslovanje na kvadrat'!

Tko je Goran Blagus?

Tko je Filip Jelić?

 

Komentirajte prvi

New Report

Close