Plata do vrata. Ne, nije riječ o nekoj sad izmišljenoj rimi, već nazivu stvarnog poslovnog koncepta sa zagrebačke Savice. Plate hladnih narezaka neizostavni su dio svakog druženja, a kako to obično biva, u stisci smo s vremenom i tražimo rješenje da si olakšamo te najčešće stresne trenutke.
Upravo ovaj koncept to i omogućuje, a vaša plata stiže direktno pred vaša vrata. Baš kako to kaže i sam naziv, stoga slobodno možemo reći – Plata do vrata partner je za sva druženja.
To potvrđuje i odgovorni iza koncepta, Marko Špiljar. On je direktor tvrtke MHP Alimentum trade koja stoji iza originalne ideje. Sirovine, odnosno nareske i dodatke za svoje plate, nabavljaju od lokalnih proizvođača, a trenutačno u ponudi imaju 33 vrste plata do kojih vas dijeli samo nekoliko klikova s njihove web stranice.
‘Uvijek predivne i ukusne za sve’
Tvrtka se već godinama uspješno bavi distribucijom proizvoda malih hrvatskih proizvođača i tako generira vrijednost za lokalnu proizvodnju. PlataDoVrata je prvi specijalizirani digitalni trgovac platama hladnih narezaka u Hrvatskoj. Još uvijek i jedini, a kako saznajemo, dostavni servisi, platforme poput Bolta, Glova i Wolta nisu im konkurencija.
“Navedeni servisi su kurirske službe i posrednici. Plata do vrata je servis za proizvodnju plata i njihovu dostavu. Probali smo raditi s njima, ali njihova politika poslovanja se ne podudara s našom.
Plate nisu i neće biti proizvodi koji se mogu napraviti za 20-ak minuta od narudžbe, što je njima najbitnije. Nisu tzv. fast food. Također, dostava plata zahtijeva puno obzirnije baratanje robom (u autu, a ne na biciklu) i u temperaturnom režimu’’, objasnio je direktor tvrtke MPH Alimentum trade i pokretač koncepta Plata do vrata Marko Špiljar.
Kako smo već spomenuli, u pitanju su 33 različite plate, a dodatno nude i slane torte. Riječ je o njihovim najnovijim ‘’kreacijama’’ koje su brzo postale hit na proslavama i zabavama. Ponuda plata i torti normirana je u dvije kategorije, međutim toliko je široka da svatko može naći nešto za sebe.
“Kupci nemaju opciju biranja sastava i težina zato što bi tako napravili pravu pomutnju u proizvodnji. S druge strane, kreirali smo stvarno široku ponudu, tako da možemo sa sigurnošću reći da si svatko može pronaći kombinaciju namirnica koja mu odgovara. Ponuda se mijenjala i rasla od početka rada. Prilagođavamo se potrebama i slušamo sugestije kupaca’’, dodao je Špiljar.
Kako objašnjava, sama internetska stranica s pridruženim web shopom funkcionira u realnom vremenu, tako da su termini dostave i ponuda proizvoda uvijek ažurirani. Narudžba se može napraviti online i telefonski, međutim telefonsko naručivanje se u tom obliku rijetko ponovi.
“Narudžbe zaprimamo i telefonskim putem, ali i u tom slučaju ih kreiramo putem web shopa. Mi tipkamo umjesto kupca. Naši ljudi su još uvijek malo nepovjerljivi po pitanju digitalnih platformi, ali onda kada jednom prođemo narudžbu i vide koliko je proces jednostavan, drugi puta to najčešće odrade sami’’, rekao je Špiljar.
Osim redovnih isporuka za privatne zabave i druženja po uredima, kućama/stanovima, vikendicama, kućama za odmor i svojevrsnim kafićima, mogu se pohvaliti da su njihovi redovni naručitelji i veće tvrtke koje svoje plate naručuju za veće sastanke, domjenke i slična okupljanja, Uprave kompanija, uredi visokih državnih dužnosnika i mnogi drugi akteri iz visoke politike i javnog života.
“Važno je reći da ne radimo razliku između isporuke za npr. ured najvišeg državnog dužnosnika i tete u vrtiću koja slavi odlazak u penziju’’, istaknuo je naš sugovornik. Standard mora biti isti i to je glavna zvijezda vodilja: uvijek predivne i ukusne za sve.
Plata do vrata trenutačno zapošljava 5 ljudi te nekoliko honoraraca i vanjskih suradnika za druge bitne poslove poput web podrške, koja im je s obzirom na način poslovanja izrazito bitna.
“Najbitnija karika u PlataDoVrata timu su naše kolegice iz proizvodnje. Svojim vještim prstićima svakodnevno kreiraju plate koje oduševljavaju prvo oči, a onda i nepca naših kupaca’’, rekao je Špiljar.
Planovi za franšize i veleprodaju
S obzirom na to da su, kako oni to vole reći, partner za druženje, pandemija im je malo pomrsila planove. Međutim, ne odustaju, a na listi su već novi veliki koraci koje treba poduzeti.
“Planiramo širenje poslovanja kroz franšizni model koji je još uvijek u fazi razvoja. Franšiza će biti dostupna vjerojatno krajem godine za druge gradove u Hrvatskoj.
Također, pregovaramo za plasman plata kroz veleprodaju. Javilo nam se već više ozbiljnih trgovaca koji žele u svom asortimanu plate iz naše proizvodnje. Ideja je da kupci mogu naručiti i podići plate kod nekih budućih partnera, po istim uvjetima i uz narudžbu kao kod nas – dan ranije’’, zaključio je direktor zagrebačke tvrtke MPH Alimentum trade i pokretač koncepta Plata do vrata Marko Špiljar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu