Parking tim: “Spadamo u dva posto hrvatskih poslovnih subjekata koji nose simbol najviše bonitetne izvrsnosti”

Autor: Poslovni.hr , 26. siječanj 2017. u 15:28
Foto: foto press

Preko desetljeće i pol dugo iskustvo, neprekidno ulaganje u zaposlenike i poštivanje najviših međunarodnih standarda u upravljanju razlog su i što je direktor Kristijan Bečeić uvršten u Zlatnu knjigu najboljih hrvatskih poduzetnika i menadžera.

U sklopu projekta Poslovne Hrvatske, namijenjenog isticanju najboljih hrvatskih poduzetnika i menadžera u Hrvatskoj, a prema kriteriju stvaranja nove vrijednosti tvrtka PARKING TIM uvrštena je među najbolje hrvatske tvrtke nekoliko puta za redom – 2010., 2012. i 2013. godine. Jednako tako, tvrtka i član Uprave Kristijan Bečeić ispunili su i ključne uvjete za uvrštenje u izdanje Zlatne knjige najboljih hrvatskih poduzetnika i menadžera. Naime, tvrtka PARKING TIM nastala je kao rezultat 15-godišnjeg iskustva na području upravljanja velikim poslovnim zgradama i javnim garažama na području Hrvatske.

Njihova osnovna djelatnost je upravljanje i održavanje velikih nekretnina, a ujedno su specijalizirani i u upravljanju javnim garažama i parkiralištima. Kako su iz PARKING TIM-a pojasnili za Poslovni dnevnik, nastoje pružati najbolju uslugu uz prihvatljivu naknadu pri tome se služeći menadžerskim iskustvom i marketinškim aktivnostima ostvarujući maksimalan profit. Ponosni su na činjenicu da zapošljavaju kvalificirano osoblje s dugogodišnjim iskustvom te pouzdane, mlade i ambiciozne ljude koji svojim radom usavršavaju parking proizvode i približavaju ga korisnicima sintezom znanja i iskustva, iskorištavajući kapacitete objekta na najisplativiji način.

"Kao naš najveći dosadašnji uspjeh izdvojili bi da su PARKING TIM Međunarodni investicijski fondovi izabrali za upravljanje nekretninama velikih površina i vrijednosti u njihovom vlasništvu, što smatramo dokazom integriteta i besprijekorne usluge koju pružamo zadovoljavajući najviše međunarodne standarde u djelatnosti upravljanja", naglasio je direktor PARKING TIM-a Kristijan Bečeić. Dodao je i da je njihova usluga krajnji rezultat uloženih napora u poboljšanje kvalitete, uslijed čega su otvorili i profesionalne ručne autopraonice i stvorili novi prepoznatljivi brend Autopraonice – Center Car Wash.

Što se konkurencije na hrvatskom tržištu tiče, kaže da im ona pomaže da poboljšaju poslovanje. Svjesni su da ne mogu biti jedini jer svakodnevno dolaze nove tvrtke, novi ljudi puni znanja i energije preuzimaju ili pokreću poslove kojima se netko već bavi. Umjesto da konkurenciju doživljavamo kao neprijatelja, trebali bismo ih pojmiti kao motivaciju da pružimo najbolje od sebe, poručili su. Uz to, da bi opravdali dugogodišnje povjerenje partnera i uspješno se nosili s izazovima na koje nailaze tijekom poslovanja uvijek daju najbolje od sebe, kaže direktor, kako bi savladali prepreke te unaprijedili kvalitetu i poslovanje. "Zahvaljujući tome ponosno možemo reći da nosimo AAA Certifikat bonitetne izvrsnosti u 2013. i 2016. godini te spadamo u dva posto hrvatskih poslovnih subjekata koji nose simbol najviše bonitetne izvrsnosti. Upornošću i kvalitetom usluge, stvorili smo imidž pouzdanog poslovnog partnera", komentirao je Bečeić.

Ističe i da u Hrvatskoj postoji nekoliko tisuća različitih odredbi kojima se kažnjavaju poduzetnici. Stoga bi se, prema njegovom mišljenju, država tvrtkama trebala pristupati u ulozi servisa umjesto da se postavlja kao represivno tijelo. Kvalitetnu poduzetničku klimu ometa i percepcija poduzetnika koja se u Hrvatskoj poprilično negativna. "Stoga, priča naše tvrtke te ujedno i naša definicija poduzetnika jest osoba koja je ni iz čega, tek na temelju svoje poduzetničke ideje osnovala poduzeće ili obrt, zapravo krenula od nule te se na tržištu sustavno bori nastojeći preživjeti, rasti, razvijati se", zaključio je Kristijan Bečeić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close