Svi koji su barem jednom radili u call centru, prodaji ili bilo kojoj drugoj poziciji koja uključuje komunikaciju s kupcima, znaju koliko to zahtjevno može biti, osobito ako se radi o prigovorima i pritužbama. Jedna nezadovoljna, agresivna ili nerazumna osoba može pokvariti raspoloženje za čas, a razine stresa u tom slučaju rastu eksponencijalnom brzinom.
Vjeruj nam, to ne mora biti tako! Postoje metode s kojima se vrlo učinkovito može iskontrolirati svaka situacija.
Nauči kako se adekvatno izražavati tako da kupac prihvati odgovore bez otpora. Koje ponašanje se očituje kroz geste, glas, mimiku i kontakt očima za vrijeme prodajnog razgovora te kako poboljšati neverbalnu komunikaciju.
Seminar je koncipiran tako da svi polaznici nauče i razumiju:
- zašto dolazi do pritužbi i prigovora
- kako spriječiti pritužbe
- kako rješavati pritužbe
- alate za upravljanje prigovorima i pritužbama
- kako nam prigovori i pritužbe pomažu u poslu
Više o samom seminaru pročitajte OVDJE.
Poslovni.hr i vecernji.hr su za svoje čitatelje osigurali tri kotizacije za ovaj vrhunski seminar koji je do sada osigurao mirnije i ugodnije poslovno okruženje mnogim zaposlenicima.
Sve što trebaš napraviti jest odgovoriti na nagradno pitanje i troje najkreativnijih osvojit će kotizaciju za seminar koji se održava 13. lipnja 2018.
Nagradni natječaj traje do ponedjeljka, 11. lipnja 2018. godine u 10 sati, a sretne dobitnike objavit ćemo unutar 24 sata od završetka natječaja.
Sretni dobitnici su:
- Anita Zirdum, Zagreb
- Jadranka Bujas, Zagreb
- Matija Lovrić, Kutjevo
var zi6w6j21o553jw;(function(d, t) {
var s = d.createElement(t), options = {
‘userName’:’24sata’,
‘formHash’:’zi6w6j21o553jw’,
‘autoResize’:true,
‘height’:’802′,
‘async’:true,
‘host’:’wufoo.com’,
‘header’:’show’,
‘ssl’:true};
s.src = (‘https:’ == d.location.protocol ? ‘https://’ : ‘http://’) +
‘www.wufoo.com/scripts/embed/form.js’;
s.onload = s.onreadystatechange = function() {
var rs = this.readyState; if (rs) if (rs != ‘complete’) if (rs != ‘loaded’)
return;
try { zi6w6j21o553jw = new WufooForm();zi6w6j21o553jw.initialize
(options);zi6w6j21o553jw.display(); } catch (e) {}};
var scr = d.getElementsByTagName(t)[0], par = scr.parentNode;
par.insertBefore(s, scr);
})(document, ‘script’);
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085, 6326 008
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite OVDJE.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu