Poduzetnici koji žele unijeti neke izmjene u sudski registar još od potresa to ne uspijevaju učiniti. Redakciji poslovnog dnevnika obratio se vlasnik jedne tvrtke koji je 27. ožujka, znajući da Trgovački sud u Zagrebu privremeno ne radi sa strankama jer je stradao u potresu, preporučenom pošiljkom poslao odluku o opozivu i imenovanju dirktora svoje tvrtke, a koja još uvijek nije unijeta u sudski registar.
“Prošlo je 25 dana otkako smo svu potrebnu dokumentaciju poslali na Trgovački sud, no u sudski registar još nisu unijete izmjene. Ta nam činjenica sada značajno remeti poslovanje, koje smo namjeravali prilagoditi novim okolnostima uslijed epidemije koronavirusa, ali i potresa koji je oštetio zgradu u kojoj se nalazi naš poslovni prostor”, rekao nam je taj poduzetnik.
Komentar smo zatražili od Nina Radića, predsjednik Trgovačkog suda
“Zbog potresa je bio onemogućen rad na sudu. Sudski registar je nastavio s radom u skladu s epidemiološkim uputama, a svi zahtjevi stranaka biti će obrađeni u zakonskom roku. Na web stranici suda nalazi se uputa o načinu rada sudskog registra. Od prošlog tjedna stranke ne trebaju dolaziti na sud po sudski izvadak, a sve informacije u vezi korištenja usluge mogu se pribaviti preko e-maila sudskog registra. Izvadak sadrži podatke o jednom subjektu upisa koji vrijede ili su vrijedili u nekom trenutku te je na raspolaganju više opcija aktivnog i povijesnog e-Izvatka, ovisno o potrebi njegova korištenja u pravnom prometu”, rekao nam je sudac Radić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu