Iako postoji tek četiri godine, Andreseen Horowitz spada u jednu od "najpoželjnijih" investicijskih kompanija u Silicijskoj dolini koja je između ostalog uložila 2,5 milijarde dolara u visokoprofilne tvrtke poput Pinteresta, Jawbonea i Fab.com-a.
Kako piše CNN, prema mnogim pokazateljima, čini se da je glavno "tajno oružje" kompanije Margit Wennmachers, 48-godišnja njemačka imigrantica čiji je svaki potez pažljivo projektiran kako bi se PR što više zavrtio.
Modno osviještena PR profesionalka koja govori četiri jezika već u srednjoj školi glasila je za "tihu revolucionarku", a već sa 25 godina vodila je europski marketinški odjel jedne američke tehnološke kompanije.
Ono što ovu samohranu majku, strastvenu planinarku i odličnu kuharicu izdvaja od ostalih PR agenata je njezin pristup klijentima. Wennmachers naime poziva novinare, investitore i poduzetnike u svoj dom u San Franciscu kako bi neslužbeno razgovarali, jeli, pili i družili se.
Uspješnu karijeru ostvarila je onime što najviše voli – spajanjem ljudi, pa je tako 1997. postala suosnivač OutCasta, eminentne PR agencije koja je surađivala sa Yahoo-om, Facebookom i Amazonom, a kako su Ben Horowitz i Marc Andreessen također bili klijenti Outcasta, 2010. godine angažirali su je u svojem timu.
"Margit Wennmachers jedna je od naših najvažnijih partnera. Naša kompanija zavisi o tome koliko je naša mreža rasprostranjena, a Wennmachers nosi zasluge zašto se širimo tako moćno i brzo" – kaže Ben Horowitz koji na svoju zaposlenicu ne gleda kao na osobu zaposlenu u marketingu, nego je ona jedinstvena Marget.
A kako su Sjedinjenje Američke Države pružile novi dom ovoj zaista uspješnoj rođenoj Njemici, ona im uzvraća povezivanjem mreže talenata i tehnologija unutar Silicijske doline, neprestano spajajući snažne "igrače" u budućnosti tehnologije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu