Besplatna edukacija poduzetnima na Poslovnom uzletu Pule u petak u tom gradu bila je podijeljena u tri bloka, prema afinitetima samih polaznika.
Tako su Puljani mogli odabrati zanima li ih više edukacija iz segmenta financija, Eu fondova ili pak marketinga.
Kako prepoznati koji bankarski proizvodi i kada su nam potrebni te koje rizike oni nose, poduzetnici su mogli saznati na radionici “Bankarski proizvodi i kako ih koristiti – indikacije i kontraindikacije”, koje je u sklopu Poslovnog uzleta Grada Pule održao dr. Krešimir Delač iz Simulus grupe, inače partnera PBZ-a. Na predavanju su na konkretnim primjerima predstavljeni osnovni bankarski proizivodi, a Delač je prisutnima pokušao objasniti kako se najbolje snaći u financijskom svijetu. O praksi samog odnosa PBZ-a prema poduzetnicima govorio je Vladimir Potočki.
Konzultant Nikola Nikšić iz Konter savjetovanje predsatvio je pulskim poduzetnicima kako uspješno upravljati troškovima, a što je važna i neophodna tehnika da se održi ili poveća konkurentnost i osigura vodstvo u tržišnoj utakmici. Jurica Zorman iz Euro Grant Konzaltinga vodio je radionicu “Mogućnosti za poduzetnike za povećanje turističke ponude sredstvima EU-a”. Na ovoj besplatnoj edukaciji Zorman je prezentirao učinkovite metode kao poduzetnici u turizmu mogu dobiti novac iz Bruxellesa, kako izraditi poslovne planove i studije izvedivosti. Na ovoj radionici mu je asistirao i Antonio Surjan Žanko koji je u Euro Grant Konzaltingu zadužen za pripremu i vođenje projekata.
Krešimir Jusup iz HT-a predstavio je poduzetnicima Cloud usluge na radionici “Kako uspješno poslovati i kada niste u uredu”. Hrvoje Šarić i Željka Tihomirović iz tvrtke Ohoho govorili su varaždinskim poduzetnicima o Digitalnom marketingu, odnosno kako s malo novaca napraviti uspješnu marketinšku kampanju.
Tomislav Ceronja iz HYPE educirao je istarske male i srednje poduzetnike o tome kako im brand stratetgija može pomoći prodati proizvod. “Kako bi naše poslovanje istaknuli iz mnoštva potrebno je pažljivo osmisliti brend strategiju i jedinstven identitet. Brend je puno više od imena i logotipa i ako niste marketinški stručnjak na tom biste se polju mogli jako iscrpiti a da rezultat ipak izostane. Svoje konkurentske prednosti, svoje vizije i svoje ciljeve iskrcajte na stol marketingašu, postavite mu kvalitetan zadatak i očekujte da vaše poslovanje počne stršati iz mnoštva”, kaže Ceronja. Dodaje da je u ovom procesu itekako važna uloga samih poduzetnika jer oni svoje poslovanje najbolje poznaju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu