Od malih tajni pripreme projekata za EU preko poreza do gradnje brenda

Autor: Poslovni dnevnik , 13. ožujak 2016. u 22:00
Krešimir Budiša, UHY Savjetovanje/Miranda Cikotić/PIXSELL

Poduzetnici sudjelovali na pet besplatnih radionica.

Splitski poduzetnici okupljeni na edukativnoj manifestaciji Poslovni uzlet u Domu HV-a imali su prilike sudjelovati na pet besplatnih radionica. Bankarski proizvodi i kako ih koristiti – indikacije i kontraindikacije, bila je tema koju je za okupljene održao Krešimir Delač iz Simulus grupe, partnera PBZ-a.

Helena Budiša iz UHY HB EKONOM-a govorila je o poreznim obvezama vezanim uz oporezivanje iznajmljivanja stanova, soba i postelja putnicima i turistima te organiziranja kampova. Teme su bile godišnji paušalni porez na dohodak od iznajmljivanja na osnovi podataka iz poslovnih knjiga, obvezni doprinosi, porez i prirez te PDV. Izlaganje pod nazivom "Saznajte koji su najčešći problemi kod aplikacije i provedbe EU projekata" iznio je Krešimir Budiša iz UHY Savjetovanja.

Iako većina ljudi smatra da je priprema, a poglavito provedba EU projekta mačji kašalj, u praksi je to češće hodanju po čavlima i poduzetnik rijetko kada zna koji će problemi uzrokovati pad projekta ili neprihvatljive troškove. Stoga je Budiša iznio različita iskustva sa svim tipovima projekata i ugovornih tijela, dao savjete i preporuke za pripremu i provedbu projekata. Koje nove tehnologije poduzetnici mogu iskoristiti u službi poslovanja otkrio je Krešimir Jusup iz Hrvatskog telekoma.

Tijekom predavanja odgovorio je na često postavljano pitanje što je to poslovanje u oblaku i što je uopće cloud. Naglasak je stavio na odgovore na pitanja kako upotrebom clouda smanjiti troškove poslovanja te zašto je za poslovne podatke cloud sigurniji od tradicionalnih informatičkih rješenja. Splitske radionice zaključio je Karlo Stojčević iz Red Pointa predavanjem na temu "Niste zadovoljni svojim brendom? Saznajte u čemu je problem i kako napraviti promjene u brendu". Govorio je, među ostalim, o tome kako gledati konkurentne brendove i što je ključno u pristupu kupcima. 

Komentirajte prvi

New Report

Close