Od inovativnog proizvoda do svjetski poznatog brenda

Autor: Promo , 03. prosinac 2019. u 08:54
Foto: Podravka

Kreirana davne 1959. godine, Vegeta ove godine slavi 60 godina postojanja.

Bogata povijest započela je u Podravkinom istraživačkom laboratoriju pod vodstvom profesorice Zlate Bartl, popularno znane kao „Teta Vegeta“. Zahvaljujući izumiteljici i njenom timu, Vegeta je, kako će se kasnije pokazati, nezaustavljivo krenula putem uspjeha te vrlo brzo postala neizostavan dodatak jelima u kuhinjama diljem svijeta. Vegeta 40, kako se zvala u svojim počecima, danas je prepoznatljiva po svojoj plavoj boji i šarmantnom kuharu s omota.

Dvije godine poslije izuma, Vegeta je postigla proizvodnju od 16 tona. A danas, 60 godina poslije, Vegeta se koristi u više od 60 zemalja svijeta, na pet kontinenata. No ništa od toga ne bi se dogodilo da “teta Vegeta” nije 1955. godine ostala “zatočena” u Zagrebu zbog vremenskih neprilika i naletjela na oglas za posao koju ju je zainteresirao: Podravka je tražila kemijskog tehničara za rad u laboratoriju. Ona se prijavila, a dva dana poslije javili su joj da je dobila posao.

Tijekom života Zlata Bartl je dobila čitav niz priznanja, no najdraža joj je bila, od svih nagrada i priznanja – Vegeta. Taj je proizvod tijekom šest desetljeća Podravkin tim nadograđivao i nakon što je profesorica Bartl otišla u mirovinu. Novu, moderniju ambalažu Vegeta je dobila 1994. godine, a 2000. lansirana je ona u bočici. U asortiman Vegetinih proizvoda stalno se unose razne inovacije, a svojom kvalitetom, tradicionalnim recepturama i prepoznatljivošću još uvijek je sasvim drukčija od ostalih dodataka jelima.

U šest desetljeća postojanja, Vegeta je začinila i inspirirala brojna jela te osvojila srca u brojnim zemljama, a povodom svoje velike obljetnice pozvala je svoje potrošače da zajedno proslave i postanu dio Vegetine povijesti.

Vegeta potiče kreativnost u kuhinji i upravo je njen 60. rođendan bio idealna prilika za osvježenje vanjštine kroz iskušavanje kreativnosti potrošača. Kako je Vegeta jedinstvena i originalna kombinacija začina i sušenog povrća, potrošači su mogli kreirati svoju, posve originalnu Vegeta etiketu. U razdoblju od mjesec dana na natječaj koji je proveden na tržištima Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije prijavljivali su se i potrošači iz Australije, Austrije, Belgije, Bugarske, Danske, Finske,

Njemačke, Francuske, Irske, Italije, Slovenije, SAD-a, Nizozemske, Švicarske, Švedske, Kosova, Kanade, Grčke te Norveške.

Različitih kombinacija boja, crteža i poruka pristiglo je više od 32 tisuće, a 60 najkreativnijih osvojilo je vrijedne nagrade, dok su sve dizajnirane etikete otisnute na staklenkama Vegete te su se našle na policama trgovina.

U svoj asortiman proizvoda Vegeta stalno unosi inovacije, a svojom kvalitetom, recepturama i prepoznatljivošću razlikuje se na tržištu dodataka jelima, ali i šire od toga. Vegeta osvaja srca svojih korisnika i osluškujući njihove prehrambene potrebe i preferencije prilagođava se zahtjevima pojedinih nacionalnih kuhinja te prati najnovije nutricionističke trendove.

Tako se u Australiji pod brendom Vegeta mogu pronaći juhe u tekućem obliku, Vegeta dehidrirane juhe putuju u Dubai i Rusiju, dok se na policama američkih trgovina nalazi nekoliko vrsta tekućih bujona, lokalno poznatih pod nazivom broth. Istovremeno, na domaćem tržištu Vegeta je zakoračila u svijet monozačina, bez kojih je svako kuhanje nezamislivo. Sve ovo dokaz je da je Vegeta u 60 godina svog postojanja od jednog nezamjenjivog proizvoda postala svjetski poznati brend sa širokom lepezom različitih kulinarskih rješenja.

New Report

Close