Od financiranja do brendiranja

Autor: Darko Bičak , 06. ožujak 2016. u 21:59
Veliko zanimanje za radionice/PIXSELL

Krešimir Jusup iz HT-a predstavio je cloud usluge na radionici “Kako uspješno poslovati i kada niste u uredu”.

Besplatne edukacije bile su podijeljene u tri bloka: financije, EU fondovi i marketing. Kako prepoznati koji su nam bankarski proizvodi i kada potrebni te koje rizike nose, poduzetnici su mogli doznati na radionici "Bankarski proizvodi i kako ih koristiti – indikacije i kontraindikacije" dr. Krešimira Delača iz Simulus grupe, inače partnera PBZ-a.

O praksi PBZ-a prema poduzetnicima govorio je Vladimir Potočki. Konzultant Nikola Nikšić iz Konter savjetovanje govorio je o tome kako uspješno upravljati troškovima. Jurica Zorman iz Euro Grant konzaltinga vodio je radionicu "Mogućnosti za poduzetnike za povećanje turističke ponude sredstvima EU". Otkrio je kako poduzetnici u turizmu mogu dobiti novac iz Bruxellesa, kako izraditi poslovne planove i studije izvedivosti. Asistirao mu je Antonio Surjan Žanko, koji je u Euro Grant konzaltingu zadužen za pripremu i vođenje projekata.

Krešimir Jusup iz HT-a predstavio je poduzetnicima cloud usluge na radionici "Kako uspješno poslovati i kada niste u uredu". Hrvoje Šarić i Željka Tihomirović iz tvrtke Ohoho govorili su o digitalnom marketingu, odnosno kako s malo novaca napraviti uspješnu marketinšku kampanju. Tomislav Ceronja iz HYPE-a educirao je istarske male i srednje poduzetnike o tome kako im brand stratetgija može pomoći prodati proizvod. Za isticanje iz mnoštva, istaknuo je,  treba pažljivo osmisliti brend strategiju i jedinstven identitet, a u tom je procesu i te kako važna uloga samih poduzetnika jer oni svoje poslovanje najbolje poznaju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close