OBUKA MALIH I SREDNJIH tvrtki direktno od najveće društvene mreže

Autor: Ivan Tominac , 08. srpanj 2021. u 21:59

Na platformi boost with facebook 4 tjedna besplatni webinari za hrvatske korisnike.

Društvene mreže odavno su prestale biti samo mjesto za dijeljenje slika s ljetovanja ili sredstvo komunikacije s obitelji i prijateljima. Umjesto toga postale su brz i jeftin marketinški kanal za prezentaciju usluga ili proizvoda, a na putu do korištenja tog kanala najčešća prepreka je znanje.

Zato je na korist znati da je Facebook u Hrvatskoj pokrenuo platformu Boost With Facebook – centar za besplatnu i interaktivnu online obuku malih i srednjih tvrtki.

Platforma je pokrenuta 5. srpnja, a kroz četiri tjedna od pokretanja korisnici platforme dolazit će u interakciju s webinarima o prisutnosti na online kanalima i stvaranju kreativnog sadržaja te primjerima hrvatskih tvrtki na temu učinkovite upotrebe digitalnih alata. Ti će se webinari objavljivati jednom tjedno na Facebook stranici Hrvatske gospodarske komore ili/i u centru obuke na Facebooku. Na pripremi webinara radili su vodeći hrvatski stručnjaci, a teme su stvaranje čvršće povezanosti s Messengerom i interakcija s korisnicima putem Facebook Messengera i WhatsAppa, izgradnja učinkovite strategije oglašavanja i izrada oglasa, priprema strategija kampanja u Ads Manageru te povećavanje lojalnosti korisnika.

Oslobađajuće za poduzetnike

Ovaj potez vidi se i kao oslobađajuć za poduzetnike zbog situacija s kojima su se suočili posredstvom globalne krize. Brojne tvrtke su u tim okolnostima prekidale poslovanje ili mijenjale svoje poslovne modele.

“Svjesni smo da mnogi problemi s kojima se danas susreću poduzetnici neće odmah nestati, čak i kada se ukinu ograničenja. Kako bismo im pomogli da prebrode ovo teško razdoblje, želimo da iskoriste potencijal koji nude internet i besplatni alati Facebooka i Instagrama. Cilj nam je pružiti korisno znanje i informacije što većem broju malih i srednjih tvrtki”, pojasnila je Eva Ivančić, menadžerica za javne politike za srednju i istočnu Europu u Facebooku.

Da prisutnost na digitalnim kanalima nije tek floskula za kojom moraju krenuti jer tamo idu svi, potvrđuje i domaća hrvatska modna marka My Choice.

Oni prodaju ručno izrađene torbe, odjeću i modne dodatke. Čak 100 posto svog marketinškog budžeta ulažu u oglašavanje na Instagramu. Ta se strategija pokazala vrlo učinkovitom za poslovanje, s povećanjem publike od 20 posto samo u proteklih godinu dana zahvaljujući oglasima na Instagramu. Danas 65 posto ukupne prodaje brend My Choice ostvaruje preko Instagrama.

Novi sustav vaučera

Pokretanje platforme Boost with Facebook odvija se pod pokroviteljstvom Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Republike Hrvatske i u partnerstvu s lokalnim partnerom Httpoolom.

Tako će za cijelog ovog procesa Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje dodijeliti i 200 stipendija za dobivanje certifikata Blueprint. Blueprint je inače certifikat koji potvrđuje napredna znanja na području Facebookovih proizvoda

“Kako bi ostali uspješni, u sklopu našeg partnerstva s Facebookom dodijelit ćemo im stipendijE i programE, koji će im pomoći osnažiti poslovanje s pomoću digitalnog marketinga, kako bi povećali svoju vidljivost i time proširili mrežu kupaca. Razvoj vještina naša je dugoročna misija u nadolazećem razdoblju, zbog čega ćemo Nacionalnim planom otpornosti i oporavka uspostaviti novi sustav vaučera za stjecanje vještina, koji će omogućiti zaposlenim i nezaposlenima da steknu vještine koje se na tržištu traže. Suradnja s globalno priznatim i uspješnim tvrtkama poput Facebooka predstavlja odličnu priliku za obostrani prijenos znanja, a korisnici će dobiti priliku dodatno unaprijediti svoje vještine kako bi bili konkurentniji na tržištu”, izjavio je Josip Aladrović, ministar rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Republike Hrvatske.

Komentirajte prvi

New Report

Close