Nakon uspješne 2017. godine Poslovni dnevnik nastavlja sa organizacijom jednodnevnih seminara i u 2018. godini. Počinjemo sa seminarima koje su prošle godine polaznici ocijenili sa izvrsnim ocjenama. Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje preko linka za prijave.
Raspored održavanja poslovnih seminara:
31.1.2018. Pregovaranje i vježbe komunikacije
7.2.2018. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
13.2.2018. Kako riješiti prigovore i pritužbe kupaca?
U KRATKO O SEMINARIMA:
Naziv seminara i datum održavanja:
31.01.2018. Pregovaranje – vještine uspješnog pregovarača
Dobre pregovaračke vještine u poslovnom svijetu važna su pretpostavka osobnog uspjeha pojedinaca i poslovnog uspjeha kompanija. Usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja sa najzahtjevnijim sugovornicima. Radionica sa konkretnim primjerima i vježbama iz prakse. Polaznici će na seminaru naučiti:
- kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa…)
- kako potaknuti i ostvariti suradnju sa potencijalnim poslovnim partnerom u procesu pregovaranja
- kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama?
- taktika razmjene informacija – tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
- kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
- kako slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
- kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
- ciljevi u pregovorima se razilaze, kako se vratiti na pravi put
- zauzeti neutralnu poziciju i realno sagledati situaciju, graditi most razumijevanja i povjerenja
- tri taktike ponašanja u pregovorima koje vode rješavanju problema
- tips&tricks – korisni savjeti i praktični primjeri
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Naziv seminara i datum održavanja:
NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima 7.2.2018.
Krizne poslovne situacije sa ljutim i „teškim" klijentima uvijek su neugodne. Umanjite negativan učinak, pripremite se za komunikaciju sa ljutim klijentima. NLP vještine – brzo, efikasno i bez stresa. Polaznici će na seminaru naučiti:
- Kako klijenti izražavaju ljutnju i manipuliraju svojim stanjem
- Tehnike kontrole vlastitih negativnih reakcija i emocija kad smo napadnuti
- Jezični obrasci koji nam omogučavaju efikasnu komunikaciju
- Vještine aktivnog slušanja ljutih i teških klijenta
- Otkrijte mentalne procese sugovornika pomoću riječi i neverbalnih znakova
- Umijeće postavaljanja pitanja u svrhu dobivanja željenog odgovora
- Riječi i rečenice koje ruše otpor kod ljutih sugovornika
- Ključne rečenice i vještine koje nam pomažu kontrolirati situaciju
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Naziv seminara i datum održavanja:
Kako riješiti prigovore i pritužbe kupaca? 13.2.2018.
Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. Veoma je bitno adekvatno odgovoriti na svaki prigovor. Prilagodite komunikaciju različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt sa nezadovoljnim kupcima. Na edukaciji ćemo naučiti:
- kako profesionalno upravljati prigovorima i zašto je to bitno
- pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne inforamcije)
- naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
- alati koji će brzo i učinkovito riješiti prigovore (komunikacija, druga perspektiva)
- kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste,ton,ključne riječi…)
- 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte,neutralizirajte,provjera…)
- 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
- 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
- kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
- najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe.
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Iskoristite popust za rane prijave i dodatni popust za 5 ili više polaznika iz iste tvrtke.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
KONTAKT: Tel: + 385 1 6326 085, e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu