Domaća poslovna scena odnedavno ima novog igrača, Poslovnu uniju Hrvatske BIZMIX. Za razliku od postojećih komora (više ili manje) otvoreno pod patronatom države ili Glasa poduzetnika koji prema Vladi šalje konkretne prijedloge reformi i mjera, novoj udruzi će u fokusu biti jačanje kontakata među poduzetnicima svih sektora.
“Osnivanje udruge potaknuto je novonastalim i nepredvidivim trendovima u gospodarskom i poduzetničkom svijetu, od korone do sad rata. Spojem iskustva, mladosti i znanja želimo svim postojećim i novim poduzetnicima pomoći povezujući srodne niše kroz događanja, edukacije i radionice.
Cilj nam je s budućim članovima i partnerima ispričati priču o uspješno potpisanom ugovoru o suradnji, a ne samo predivne fotografije za društvene mreže”, rekla je izvršna direktorica Maja Ilčić.
Ideja je, kaže, da BIZMIX bude “poslovni influencer” koji će sve članove predstavljati na društvenim mrežama računajući na njihov široki doseg. “Ako netko bude imao potrebu za plasmanom proizvoda ili usluga, da se sjeti BIZMIX-a”, kaže. Udruga ima i humanitarni karakter, pa najavljuju podržavanje mladih sportaša, umjetnika, STEM-ovaca, (ne)afirmiranih dizajnera.
Na predstavljanju prošlog tjedna u Zagrebu prikupljala su se donatorska sredstva za djecu Ukrajine u suradnji s UNICEF-om Hrvatska.
Najavljene su četiri radionice; prva će se održati po voditeljskom palicom prodajnog stručnjaka Davora Bilmana na temu ‘skena osobnosti po bojama’, a na drugoj će certificirani Google trener Miroslav Varga govoriti o besplatnim alatima o oglašavanju na Googleu
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu