Domaći dizajnerski koncept brend Mojati predstavio je novu ljetnu kolekciju inspiriranu s osam hrvatskih otoka pod nazivom „Život uzme, Mojati vrati“.
Nakon što su domaću publiku osvojili narukvicama u obliku licitarskog srca i unikatnim proizvodima s motivom Zagrebačke katedrale, kreativni trio iza brenda Mojati je za ovogodišnju ljetnu sezonu pripremio različite modele ručno rađenih končanih narukvica s privjeskom te majica kratkih rukava i sweatshirte koji sadrže baršunaste motive i oblik otoka Hvara, Brača, Murtera, Korčule, Zlarina, Galešnjaka, Lokruma i Visa, jednih od najpopularnijih ljetnih destinacija.
Inače, koncept brend Mojati nastao je 2017. godine, kao projekt dvije najbolje prijateljice s čiji je cilj i danas cilj uhvatiti dobre vibracije iz svih krajeva svijeta i pohraniti ih u jednom Mojati proizvodu. Začetnice brenda su studentica arhitekture Jelka Margarita Bogdanić i studentica prava Ira Pećarević.
Počelo sa suvenirima grada Zagreba
˝Poznajemo se još od srednje škole i od tada dijelimo entuzijazam za pretakanje ideja u stvarnost, danas proizvod. Prije dvije godine našem timu pridružio se Karlo Jelić, student dizajna na arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Mojati je nastao prije četiri godine u sklopu natječaja Piece of Zagreb čiji je zadatak bio osmišljavanje modernih suvenira grada Zagreba.
Na natječaju smo primile posebno priznanje Turističke zajednice grada Zagreba. Nakon natječaja primijetile smo da postoji potražnja za našim proizvodom te smo u vrlo kratkom roku kreirale brend – ime, logo, prvo pakiranje.
Danas je Mojati refleksija Jelke i Ire i naše tzv ‘memories to go’. Mojati proizvodi ovjekovječuju razne bitne događaje, lijepe trenutke, uspomene i omogućuju našim kupcima da ih zauvijek nose uz sebe˝, objašnjavaju Pećarević i Bogdanić.
Danas Mojati predstavlja prepoznati brend na hrvatskom tržištu s vjernom publikom i velikim planovima za budućnost, a ideja im ne nedostaje što pokazuje i najnovija kolekcija.
Kako kažu kreativci koji stoje iza ovog brenda, Jadranska obala je jedna od najposebnijih na svijetu, a kako bi svima ti morski trenutci ostali u sjećanju te kako bi ih baš svatko uvijek mogao ponijeti i nositi da bi uspomene trajale čak i kada ljeto prođe nastala je ova kolekcija.
˝Hrvatska broji 1185 otoka, od kojih je 66 nastanjeno i svaki ima neku svoju posebnu priču. Tako i svaki komad nakita i odjeće iz nove kolekcije predstavlja otok iz kojeg crpi inspiraciju i to na način da odražava ono što je specifično za baš tu destinaciju.
Tako je primjerice za Murter karakteristična tirkizna boja mora, Zlarin je poznat po svojim crvenim koraljima za koje se vjeruje da imaju ljekovita svojstva te simboliziraju ljubav i predanost, a Galešnjak predstavlja otok snova u neodoljivom obliku srca. Ovom kolekcijom Mojati ujedno njeguje i ljepote Hrvatske te promovira njezino prirodno bogatstvo i kulturnu raznolikost˝, kažu Pećarević i Bogdanić.
Kolekciju „Život uzme, Mojati vrati“ možete naručiti putem službenog Instagram i Facebook profila baš kao i sve ostale proizvode ovog brenda. Može ih se nabaviti u trgovinama Tvoje i Babushka u Zagrebu.
Pohvalile su se kako su Mojati narukvice su vječni klasik njihovog brenda i kako ih kupci najčešće prepoznaju kao savršen poklon i uvijek mu se vraćaju. Nova ljetna kolekcija narukvica sa motivima hrvatskih otoka pokazala se kao najprodavanija do sada, a konstanta je i Mojati Licitar Heart To Go.
Otvaranje webshopa i novi prostor
˝Mali specijalizirani shopovi se uklapaju u priču našeg brenda pa njima uvijek i težimo. Definitnivno bismo jednoga dana voljeli imati svoj showroom, ali prije toga nam je u planu pokrenuti webshop kako bi naši proizvodi bili što lakše dostupni našim vjernim kupcima. Najveći dio prodaje ostvarujemo upravo preko online narudžbi. Ova godina bila je kao i za sve poduzetnike, izazovna.
Trudili smo se unatoč svim preprekama nastaviti s radom kao da se ništa nije promijenilo, usmjerili smo sve kupce na online kupnju i nastavili po našem redovnom planu i programu što se pokazalo odličnim˝, ističu Pećarević i Bogdanić.
Njihov proizvodni pogon smješten je u malom radnom prostoru u centru grada koji bi im, kažu, uskoro moglo postati pretijesno.
˝Planova uvijek ima mnogo pa tako trenutno planiramo jesensku i zimsku kolekciju proizvoda, otvaranje webshopa i preseljenje u novi radni prostor.
Nastojimo uvijek biti u tijeku, pratiti zbivanja u Hrvatskoj i svijetu te našim proizvodima odgovarati na takva zbivanja. Mojati crpi inspiraciju iz svega što nas okružuje i toga se držimo jer je to ono što nas čini posebnima i razlikuje od konkurencije˝, poručuju za kraj Pećarević i Bogdanić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu