Naučite optimizirati Web stranice, izraditi AdWords kampanju, iščitavati podatke iz Analyticsa i otkrijte tajne oglašavanja na društvenim mrežama

Autor: Promo , 22. veljača 2018. u 09:08
Foto: press

Marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji.

Marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.

Posljednje dvije godine, najveći rast ulaganja u oglašavanje zabilježilo je internetsko oglašavanje, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na Internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja Internet marketinga.

Upisom na Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz osam modula, optimalno raspoređenih tijekom godine, naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta. 11 vrhunskih stručnjaka i 14 – ta generacija polaznika Internet marketing Akademije čeka na Vas.

Program se sastoji od 8 redovnih modula, ukupnog trajanja 72 nastavna sata te 2 izborna modula, u trajanju dodatnih 16 nastavnih sati, a održat će se od 15. ožujka do 28. lipnja 2018. godine.

Pregled programa po modulima:

MODUL 1 (15. ožujka 2018.)

Internet marketing

Predavači:

Domagoj Davidović, suosnivač agencije Švicarska

Ivo Novak, direktor usluga digitalnog marketinga Degordiana

MODUL 2 (22. ožujka 2018.)

Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta

Predavač:

Davor Maričić, osnivač i direktor tvrtke Institut za elektroničko poslovanje

MODUL 3 (19. i 20. travnja 2018.)

Osnove komunikacije na društvenim mrežama

Predavačice:

Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno

Danela Žagar, Account managerica u Jasno&Glasno

MODUL 4 (3. svibnja 2018.)

SEO – Optimizacija web stranica za tražilice

Predavač:

Siniša Gavrilović, samostalni SEO specijalist i konzultant

MODUL 5 (24. svibnja 2018.)

Google AdWords – osnovni modul

Predavač:

Vice Božić, certificirani stručnjak za Google AdWords i Google Analytics, jedan od pionira digitalnog marketinga u Adriatic regiji, direktor digitalne agencije GoAds

MODUL 6 (7. lipnja 2018.)

Google AdWords – napredni modul

Predavač:

Vice Božić, certificirani stručnjak za Google AdWords i Google Analytics, jedan od pionira digitalnog marketinga u Adriatic regiji, direktor digitalne agencije GoAds

MODUL 7 (14. lipnja 2018.)

Google Analytics – analiza uspješnosti web sjedišta

Predavač:

Zorin Radovančević, Google Analytics specijalist iz agencije za internetski marketing i oglašavanje Escape studio

MODUL 8 (28. lipnja 2018.)

Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje

Predavačica:

Dražena Lejo je direktorica i vlasnica agencije Pomalo

MODUL 9 – IZBORNI (5. travnja 2018.)

Email marketing

Predavač:

Hrvoje Pilić, voditelj odjela za digitalno oglašavanje u Degordianu

MODUL 10 – IZBORNI (10. svibnja 2018.)

Display & Video oglašavanje

Predavačica:

Nina Jocić, voditeljica odjela za Online medije u medijskoj agenciji Universal McCann

Seminari i radionice održat će se u Zagrebu – Kraš Auditorium, Ravnice 48

Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama.

New Report

Close