Marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.
Posljednje dvije godine, najveći rast ulaganja u oglašavanje zabilježilo je internetsko oglašavanje, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na Internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja Internet marketinga.
Upisom na Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz osam modula, optimalno raspoređenih tijekom godine, naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta. 11 vrhunskih stručnjaka i 14 – ta generacija polaznika Internet marketing Akademije čeka na Vas.
Program se sastoji od 8 redovnih modula, ukupnog trajanja 72 nastavna sata te 2 izborna modula, u trajanju dodatnih 16 nastavnih sati, a održat će se od 15. ožujka do 28. lipnja 2018. godine.
Pregled programa po modulima:
MODUL 1 (15. ožujka 2018.)
Internet marketing
Predavači:
Domagoj Davidović, suosnivač agencije Švicarska
Ivo Novak, direktor usluga digitalnog marketinga Degordiana
MODUL 2 (22. ožujka 2018.)
Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta
Predavač:
Davor Maričić, osnivač i direktor tvrtke Institut za elektroničko poslovanje
MODUL 3 (19. i 20. travnja 2018.)
Osnove komunikacije na društvenim mrežama
Predavačice:
Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno
Danela Žagar, Account managerica u Jasno&Glasno
MODUL 4 (3. svibnja 2018.)
SEO – Optimizacija web stranica za tražilice
Predavač:
Siniša Gavrilović, samostalni SEO specijalist i konzultant
MODUL 5 (24. svibnja 2018.)
Google AdWords – osnovni modul
Predavač:
Vice Božić, certificirani stručnjak za Google AdWords i Google Analytics, jedan od pionira digitalnog marketinga u Adriatic regiji, direktor digitalne agencije GoAds
MODUL 6 (7. lipnja 2018.)
Google AdWords – napredni modul
Predavač:
Vice Božić, certificirani stručnjak za Google AdWords i Google Analytics, jedan od pionira digitalnog marketinga u Adriatic regiji, direktor digitalne agencije GoAds
MODUL 7 (14. lipnja 2018.)
Google Analytics – analiza uspješnosti web sjedišta
Predavač:
Zorin Radovančević, Google Analytics specijalist iz agencije za internetski marketing i oglašavanje Escape studio
MODUL 8 (28. lipnja 2018.)
Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje
Predavačica:
Dražena Lejo je direktorica i vlasnica agencije Pomalo
MODUL 9 – IZBORNI (5. travnja 2018.)
Email marketing
Predavač:
Hrvoje Pilić, voditelj odjela za digitalno oglašavanje u Degordianu
MODUL 10 – IZBORNI (10. svibnja 2018.)
Display & Video oglašavanje
Predavačica:
Nina Jocić, voditeljica odjela za Online medije u medijskoj agenciji Universal McCann
Seminari i radionice održat će se u Zagrebu – Kraš Auditorium, Ravnice 48
Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama.