Na tržište je prije sedam mjeseci stigao UNiKO, novi hrvatski brend za kućne ljubimce koji slavi raznolikost i podržava unikatnost u svim oblicima i veličinama.
Iz ove zagrebačke tvrtke kažu da im je misija veličati raznolikost kućnih ljubimaca kroz posebne proizvode. Trenutačno nude samo proizvode za pse, ali u bliskoj budućnosti u planu im je i ponuditi širi spektar za sve ostale kućne ljubimce.
Iza ideje i tvrtke UNiKO Pets stoji dvoje poduzetnika, Gabriel Gutierrez, imigrant iz Venezuele s profesionalnom pozadinom u građevini te maloprodajnom marketingu, te Vana Čavala, s iskustvom iz poslovne ekonomije i marketinga za prehrambene industrije.
“U kolovozu smo pokrenuli web trgovinu i službeno predstavili svoj brend hrvatskom tržištu. Odonda uspješno pokrivamo narudžbe diljem Hrvatske, od Dubrovnika, preko Pule, do Osijeka te smo plasirali svoje proizvode u više od deset specijaliziranih trgovina u Zagrebu, Zaprešiću, Varaždinu i Puli.
U Zagrebu naši proizvodi dostupni su i preko Wolt i Glovo aplikacija za one kupce koji žele artikle za svoje ‘njuške’ u roku od samo nekoliko minuta”, kažu Gutierrez i Čavala.
Dobar scenarij razvoja
Kako otkrivaju, ideja je započela još u Španjolskoj, gdje su nekada živjeli i gdje su udomili beagleicu Dory. U toj zemlji kao i na drugim velikim tržištima mogućnosti i raznolikost u pogledu grickalica, poslastica, hrane, dodataka za ljubimce su beskonačne, a kada su se vratili u Hrvatsku, shvatili su da našem tržištu upravo to nedostaje.
“Tvrtku smo otvorili usred pandemije, što za mnoge naše poznanike nije bila najbolja odluka. Međutim, pomno smo pratili trendove u našoj industriji i primijetili da prisilne izolacije zapravo povećavaju broj udomljavanja kućnih ljubimaca diljem svijeta, dok je istovremeno cijeli sektor e-trgovine brzo i eksponencijalno rastao, što je rezultiralo prilično dobrim scenarijem za online sektor kućnih ljubimaca”, otkrivaju Gutierrez i Čavala.
Njihov prvi partner bila je trgovina za kućne ljubimce Dog & Style, danas surađuju s desetak veterinarskih ljekarni i pet shopova diljem zemlje, a u planu im je širenje ponude i otvaranje vlastitog prodajnog mjesta.
U asortimanu imaju 26 proizvoda, od kategorije dehidrirane hrane do žvakalica i čipsa, a najtraženiji proizvod su žvakalice. Inače, sve proizvode za brend UNiKO rade partneri, dobavljači iz svih dijelova EU koji u suradnji s Gutierrezom i Čaval te veterinarima i nutricionistima kreiraju recepte.
“Naša suha hrana 100% je proizvedena u Hrvatskoj od sastojaka životinja koje uzgajaju domaći farmeri. Čvrsto vjerujemo da nema potrebe ovisiti o stranim dobavljačima kako bi pripremili i pružili cjelovitu i uravnoteženu hranjivu suhu hranu za naše pse, kad imamo vrhunsku kvalitetu i ponudu mesa, povrća, voća na vlastitom području.
Zajedno s drugim malim domaćim tvrtkama za kućne ljubimce razvijamo posebnu UNiKO liniju ogrlica, povodaca, zdjela za hranu, vrećica za poslastice, vrećica za izmet… Imamo i nekoliko drugih grickalica i poslastica spremnih za lansiranje”, kažu Gutierrez i Čavala.
Izvoz u skorijoj budućnosti
U ovoj, prvoj godini poslovanja, fokusirani su na ulazak u što više trgovina za kućne ljubimce tako da zasad ne izvoze.
“Ipak, u nekoj skorijoj budućnosti planiramo svoje proizvode i brend predstaviti, prvo u susjednim zemljama (Slovenija, Srbija, Italija i Austrija), a kasnije i na druga velika tržišta kućnih ljubimaca u Europi, kao što su Njemačka i Španjolska”, poručuju Gabriel Gutierrez i Vana Čavala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu