Napustile siguran posao u struci i krenule u vlastiti poduzetnički pothvat

Autor: Poslovni.hr , 03. travanj 2017. u 10:14
Foto: Hrvoje Jelavić / Pixsell

Iako bi hrvatski turizam trebao trajati 365 dana u godini, u praksi to nije tako.

Thisiscroatia.hr turistički je portal dviju mladih poduzetnica koje su odlučile prikupiti što više video materijala na jednom mjestu i pokazati stranim turistima kako izgleda Hrvatska kroz oko kamere. Koristeći interaktivnu kartu i pregledavajući video sadržaj, u samo pet koraka, korisnici mogu istražiti Hrvatsku ovisno o vlastitim interesima (gradovi, must see lokacije, gastronomija, aktivni turizam, priroda) i željene lokacije dodavati u planer putovanja.

Dvije mlade poduzetnice, magistre novinarstva napustile su siguran posao u struci i krenule u vlastiti poduzetnički pothvat, bez ijedne političke veze. Sjele su u automobil, uzele opremu i na vlastiti račun obišle Hrvatsku. Video sadržaj na portalu njihova je originalna priča, a sve s ciljem kako bi turistima što više približile Hrvatsku i pokazale da svaki kutak nje živi. Rakija u sedam ujutro, golf na Principovcu, vožnja Dunavom, slikanje s precima, priprema soparnika samo je mali dio onoga što možete vidjeti na portalu www.thisiscroatia.hr.

Iako bi hrvatski turizam trebao trajati 365 dana u godini, u praksi to nije tako. Jedan od ciljeva portala povezati je sve vlasnike turističkih ponuda, stvoriti priču i plasirati je na portal www.thisiscroatia.hr. Svoje mjesto može zauzeti i najmanji OPG, ali i najveći lanac hotela. Autorice projekta nadaju se da će spojiti vlasnike turističkih ponuda i turiste te time zaraditi novac i dobiti motiv za ostanak u Lijepoj našoj. Pitate li njih, Hrvatska premalo brine o mladim poduzetnicima, a još manje ih motivira za razvoj i ostanak u Hrvatskoj.

Možda je predizborno vrijeme idealno za nova obećanja mladim poduzetnicima i za još jednu priču o tome kako Hrvatska živi, iako svi znamo da je već sada manja za grad veličine Osijeka. 

Komentirajte prvi

New Report

Close