Osječanka Dubravka Mandić dugo je bila dio korporativnog svijeta. Posljednjih deset godina radila je u autoindustriji, a posljednjih pet provela je u Parizu radeći za PSA grupaciju. Nakon isteka ugovora odlučila je ‘turistički’ ostati u Parizu i uživati u životu.
Napravila je odmak i odlučila kako neće više biti dio korporacija i da želi raditi nešto što je veseli. U tih godinu i pol dana u Parizu počela se ozbiljnije baviti dugogodišnjim hobijem, proizvodnjom kozmetičkih proizvoda, pohađajući razne edukativne radionice, seminare i online tečajeve.
Ističe kako ljubav prema kozmetici traje još od malih nogu kad je majku gledala kako po kući hoda s čudnim maskama na licu. “U tinejdžerskim godinama, zajedno smo sjedile, pile čaj od kamilice s maskom od jagoda, banana ili bjelanaca s medom i maslinovim uljem na licu i imale svoj mali SPA tretman.
Zahvaljujući majci, vrlo rano sam otkrila kako se rade neki macerati i hidrolati. Tada naravno, nisam mogla ni u snu shvatiti, niti zamisliti koliko će mi to u životu biti važno i koliko će u krajnjoj liniji to odrediti moj životni put”, napominje Dubravka Mandić koja je nakon povratka u Zagreb odlučila osnovati tvrtku za proizvodnju kozmetičkih proizvoda DermaWise.
Želimo biti autentični
“Mlada smo, energična i inovativna tvrtka. Naša je vizija proizvodnja specifičnih proizvoda koji su namijenjeni prvenstveno zdravlju, a potom zabavi i ljepoti. Be Wise, Use DermaWise naš je logo koji jasno šalje poruku našim klijentima.
Držimo da je pametno koristiti proizvode čiji su se proizvođači orijentirali na kvalitetu, a ne na kvantitetu. Vlasnica sam i kreatorica ali ujedno i ambasador svoje robne make, tako, kad me pitate koji model stoji iza brenda, rekla bih autentični, socijalni model koji je kilometrima daleko od tradicionalnog, korporacijskog modela. Danas, kupci žele vidjeti ljude koji stoje iza brenda, a ja im to želim omogućiti.
U DermaWiseu se zalažemo za svoje vrijednosti. Trudimo se biti autentični, pošteni, komunicirati otvoreno s našom publikom i želimo se povezati s našim kupcima. Naravno, važno je istaknuti da nas u poslovanju vode konstantne inovacije i potreba da našim kupcima osiguramo vrijednost za njihov novac”, kaže osnivačica DermaWisea i napominje kako su prvi proizvođač koji je na tržište Hrvatske stavio proizvod, u potpunosti proizveden u Hrvatskoj, koji je namijenjen održavanju i vraćanju tonusa vaginalnih mišića.
Radi se o gelu VaGel koji je namijenjen mladim mamama, ženama +30, onima koje su ušle u perimenopauzu ili menopauzu, odnosno svim ženama koje osjećaju posljedice starenja mišića zdjeličnog dna, ali i onima koje žele djelovati preventivno ili onima koje samo žele unijeti neku novu iskru među svoje plahte.
Crvena djetelina
“Osim VaGela lansirali smo još dva proizvoda koji posvjetljuju, odnosno uklanjaju tamne hiperpigmentacijske promjene, širokog spektra porijekla od kojih je Gel za posvjetljivanje osjetljivih dijelova tijela posebno formuliran za posvjetljavanje intimne zone pa je odličan za uklanjanje ožiljaka i mrlja od depilacije, uraslih dlačica ali i za posvjetljivanje cijele perinealne i perianalne zone.
Svi naši proizvodi su ispitani i učinkovitost im je dokazana. Jako nam je bilo važno potvrditi djelotvornost jer na tržištu ima veliki broj preparata koji obećavaju čudotvorne rezultate bez ikakvih napravljenih studija. Mi stojimo ponosno iza naših proizvoda. VaGel nam je ispitan pod nadzorom ginekologa”, objašnjava Dubravka Mandić i ističe kako je zaštitni znak tvrtke crvena djetelina, koja je neprocjenjiv sastojak gelova protiv tamnih hiperpigmentacijskih mrlja.
“Sadrži Biochanin A koji posvjetljuje kožu smanjenjem sinteze melanina, čuva mladenačku teksturu kože i smanjuje bore prije formiranja. Sadrži snažne antioksidanse, regenerira kožu i potiče stanični metabolizam kože zbog visokog udjela izoflavona”, tvrdi osnivačica DermaWisea i dodaje kako su za dobavljače sirovina i ambalaže birali najbolje svjetske proizvođače koji imaju certifikate u skladu s specifikacijama DermaWisea i imaju stabilnost u kvaliteti i kontinuiranosti isporuka.
Ističe kako planiraju širiti gamu proizvoda u dva pravca – kozmetika za intimnu njegu i specijalni preparati za ciljane dermatološke probleme.
“Spremamo neke vrlo interesantne proizvode. Trenutno su nam u fazi ispitivanja četiri nova proizvoda. Nadamo se da ćemo ih sva četiri uspjeti lansirati tijekom idućih šest mjeseci”, poručuje za kraj Dubravka Mandić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu