Mirakul Edukacijski centar nastavlja s organizacijom i pripremom poslovne edukcije za listopad ove godine. Pripremljene su jednodnevne te dvodnevne edukacije, koje su kontinuirano razvijane i proširene novim temama.
Teme koje će se provesti pokrivaju ključna područja poslovanja (management, financije, prodaju, marketing, HR, EU fondove i investicijske projekte, ICT), a svi seminari omogućuju polaznicima trenutnu primjenu stečenih znanja, zahvaljujući brojnim praktičnim i aktualnim primjerima.
Pregled specijalističkih seminara za listopad
Prodajna analiza i alati za mjerenje rezultata prodaje (5. listopada):
Prodaja ima stalni zadatak rasti i povećavati udio tržišnog udjela. Međutim, nije svaka prodaja kvalitetna, odnosno jednako kvalitetna. Postoje tržišni segmenti koji su profitabilniji od drugih, kao što postoje kupci na kojima više zarađujemo od drugih.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Efikasno delegiranje (6. listopada):
Vještine delegiranja proporcionalne su managerskoj uspješnosti jer omogućavaju Vaš razvoj i razvoj cijelom Vašem timu.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Integrirana marketinška komunikacija na Internetu (7. listopada):
Nekada specijalna ili rubna područja marketinga (viralni marketing, guerilla marketing) danas su korištenjem društvenih mreža, poglavito kombinacijom YouTube+Facebook, postigla gledanost koja je bila nezamisliva prije 3-4 godine.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Analiza radnog mjesta, selekcija i integracija zaposlenika (7. listopada):
Osnovni zadatak analize posla sustavno je i precizno opisati što se i kako radi na određenom radnom mjestu, kakva se oprema upotrebljava, od kuda se dobivaju informacije, koga se izvještava o problemima i pod kojim se uvjetima rad obavlja (opis posla).
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Primjena zakona o PDV-u na primjerima iz prakse (7. listopada):
Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju stupile su na snagu odredbe potpuno novog Zakona i Pravilnika o PDV-u, čime se hrvatski sustav oporezivanja PDV-om uskladio s pravnom stečevinom EU, a hrvatske poduzetnike suočio s promjenama u području oporezivanja PDV-om.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
EU kohezijska politika, strukturni fondovi i Kohezijski fond te programi zajednice (13. i 14. listopada):
Svi koji pripremaju projekte za sufinanciranje moraju svladati osnovne pojmove EU programa (prihvatljivost, prioriteti i ciljevi, indikatori…). I kada angažirate konzultante za pomoć u pripremi, od vas se očekuje određeno znanje i aktivno sudjelovanje u pripremi projekata.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Mobilni marketing (14. listopada):
Mobilni je marketing davno napustio eksperimentalnu fazu i danas je nužnost za svako uspješno poslovanje.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Organizacija i vođenje poslovnih sastanaka (14. listopada):
Sastanci su jedan od najčešćih načina poslovnog komuniciranja. Riječ je o okupljanju djelatnika sa svrhom i ciljem, po čemu se sastanak razlikuje od drugih oblika neorganiziranog druženja.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Upravljanje projektima (20. i 21. listopada):
Kroz ovaj seminar polaznici će se upoznati s temeljnim pojmovima vezanim za projekt i upravljanje projektima, planiranje projekta te značaj projektnog managementa za poslovno planiranje i upravljanje u organizacijama. Predavanja su koncipirana prema PMI metodologiji.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Analiza financijskih izvještaja (20. i 21. listopada):
Specijalistički seminar na temu razumijevanja i praktične primjene analize financijskih izvještaja i izrade modela vrednovanja poduzeća i projekta. Naglasak seminara je na čitanju, razumijevanju i samostalnoj izradi izvještaja poduzeća.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Prodajne vještine-od osnovnih načela do zaključivanja prodaje (21. listopada):
Osnovna prodajna načela predstavljaju temelj prodajnog procesa i pripadaju neophodnim prodajnim znanjima i vještinama koje trebaju imati sve osobe vezane uz prodaju, bez obzira jesu li poduzetnici ili direktori, voditelji prodaje ili referenti i prodajno osoblje.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Kontroling prodaje i ključnih kupaca (26. listopada):
Uz pomoć alata kontrolinga pomažemo managerima u prodaji kako da detektiraju gdje su područja gubitaka zbog kojih se gubi zarađeno.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Internet marketing (27. listopada):
Specijalistički seminar ‘Internet marketing’ namijenjen je svima koji žele svoje poslovanje unaprijediti upotrebom Internet marketing tehnika i alata.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Upravljanje projektnim ciklusom-priprema EU projekata za prijavu na natječaje (27. i 28. listopada):
Uz detaljna obrazloženja vezana uz pripremu projektne dokumentacije i proračuna projekta polaznici će se upoznati i s osnovama studije izvodljivosti – dokumentom koji je potreban za sve veće projekte koji se prijavljuju za sufinanciranje.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje (28. listopada):
S obzirom na to da se mnoge tvrtke svakodnevno suočavaju s krizama u poslovanju, te da krizne situacije vrlo lako eskaliraju i ‘eksplodiraju’ zahvaljujući brzini i dostupnosti informacija na Internetu, polaznici će naučiti kako se nositi s tim zahtjevnim situacijama, i da zapravo komuniciranje u krizi nikada nije bilo jednostavnije i kvalitetnije nego što je to danas, upotrebom društvenih mreža.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Model praćenja radne uspješnosti-Performance Appraisal (28. listopada):
Efikasan sustav procjene radne uspješnosti treba biti: strategijski sukladan, relevantan, pouzdan, osjetljiv, prihvatljiv, specifičan i praktičan.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Sve dodatne informacije o seminarima i programima, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama.