Na koju ćete kartu odigrati kako bi vaša marketinška poruka odjeknula u svijesti kupaca na koje njome ciljate – odgovor na to pitanje krije se u cijelom jednom ”mixu” ili kombinaciji brojnih faktora koji se tiču izravno vašeg biznisa i općenito vašeg područja djelovanja. Humor bi mogao donijeti dobre rezultate, ali pri korištenju humorističnih elemenata vodite se faktorom dobrog ukusa; inače bi se vaša reklama mogla pretvoriti u ”farsu na vlastitu sramotu” navodi Lamix.
Kakve god adute u stvaranju vaše marketinške poruke vi koristili, od samog početka imajte na umu dvije stvari. Prije svega, krenite od vaše publike. Ljudi kojima se obraćate oglašavanjem su najvažniji putokaz u kojem će smjeru vaša marketinška poruka uopće ići. Kakvu ćete priču svojom reklamom prodati ovisi i o tome po čemu se želite diferencirati od ostalih koji prodaju isto što i vi.
Savjet extra – manje je više. Iako nije ništa novo, nikada ne dosadi, a kad su marketinške poruke u pitanju pokazalo se najispravnijim potezom. Sve čega je previše jednostavno je – previše.
Moderni kupac koji je zatrpan prevelikim izborom ponuda neće prije primijetiti vaš brand ako ga nakitite svim mogućim perjem. Jedna prava riječ učinit će više nego sva poezija svijeta.
Pročitaj više OVDJE
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu