Digitalno tržište svake godine rapidno mijenja trendove i smjer razvoja digitalnih aktivnosti. Svjedoci smo stalnog lansiranja novih, boljih i drugačijih digitalnih platformi koje u rekordnom vremenu bilježe golem rast.
Digitalne mreže generiraju iznimno veliki interes i rast u svojoj kratkoj 20-godišnjoj povijesti. Društveni mediji postali su još važniji tijekom prošle godine, jer nas je pandemija korona virusa prisilila da se, više nego ikada, oslanjamo na digitalne tehnologije.
Ova se digitalna kretanja uvijek prelijevaju i na trendove digitalnog marketinga. Poduzeća koja žele ići u korak sa suvremenim marketingom moraju brzo reagirati i prilagoditi se svim novim zahtjevima tržišta kako bi ostvarila prednost nad konkurencijom.
Mommy Buzz je domaća vlog mreža utjecajnih mama, koje na istoimenom Vlog-u / YouTube-u dijele svoja iskustva i savjete o bebama i djeci, ljepoti i zdravlju, prehrani i fitness-u, zdravlju i njezi te svemu što čini svakodnevicu moderne mame.
Ideja koja stoji iza Mommy Buzz kanala je tvrtkama ponuditi jedinstvenu i sadržajem drugačiju platformu na kojoj imaju mogućnost predstaviti svoje proizvode u video formatu. Na taj način, tvrtke imaju priliku pristupiti novim tržištima i novim potrošačima. Zašto baš video format objasnit ćemo u daljnjem tekst, ali valja istaknuti da se sve veći broj tvrtki počeo koristiti YouTube-om kao kanalom za komunikaciju sa postojećim korisnicima te za stvaranje brand awareness-a. A s obzirom na zavidan doseg kojega YouTube ima, nije iznenađujuće što se tvrtke okreću YouTube-u kako bi popularizirale nove proizvode, penetrirale na nova tržišta te povećale vidljivost svog branda.
Osim brend awareness-a i pristupa novim tržištima, Mommy Buzz kanal osigurava tvrtkama relevantan i visokokvalitetan video materijal, kreiran u suradnji sa influencericama, te plasiran sukladno individualnim potrebama svake tvrtke prema ciljanoj tržišnoj niši.
Uz Vlog i YouTube kanala, tvrtkama je na raspolaganju i promoviranje proizvoda putem Mommy Buzz Facebook, Instagram i Tik Tok profila.
Ovaj originalan i zanimljiv koncept nastao je sasvim spontano, iz svakodnevne poslovne komunikacije Instagram influencerica i “marketing anđela” Marka Filipića, koji je osmislio cjelokupan Mommy Buzz koncept, u svrhu unaprijeđenja rada influencerica i poboljšanja efikasnosti njihovih promotivnih aktivnosti.
Zašto baš Youtube?
Sa sigurnošću se može reći da je YouTube najpopularnija video platforma. Bilo da se radi o beskrajnim vodičima za ljepotu, recenzijama proizvoda, kanalima za igre ili satima unboxing videozapisa – YouTube pokriva sve.
Prema najnovijim statistikama, ova video platforma ima 2.3 milijarde korisnika širom svijeta (Statista, 2021) te je rangirana kao druga najpopularnija društvena mreža. 79% korisnika interneta kaže da ima YouTube račun (Datareportal, 2019.), a čak 90% otkriva nove marke ili proizvode na YouTube-u (Thinkwithgoogle, 2019.). Osim toga, 62% tvrtki koristi YouTube kao kanal za objavljivanje video sadržaja (Buffer, 2019.).
Ne samo da je YouTube druga najpopularnija platforma društvenih medija, već je i druga najpopularnija tražilica odmah nakon Google-a. Generira više pretraživanja mjesečno nego Microsoft Bing, Yahoo, AOL i Ask.com zajedno.
Ova statistika ukazuje na masivan potencijal YouTube-a gdje postoji ogromno tržište, te se pokazao kao izuzetno uspješna platforma za digitalni marketing.