Mirjana Mikulec uspješan biznis s interijerima širi na London

Autor: Marta Duić , 21. srpanj 2016. u 08:10
Mikulec je pokrenula i vlastitu liniju ručnika

Mikulec je tvrtku osnovala 2006. , a prihodi tvrtke su u 2015. godini u odnosu na 2014. rasli za 1,6 posto.

Dizajnerica interijera Mirjana Mikulec i njen tim koji čini 10-ak ljudi odlučili su se biznis uređenja interijera preseliti preko granica lijepe naše, točnije u London.

Mirjana Mikulec, vlasnica tvrtke objašnjava kako je prije deset godina u biznis krenula sama, a budući da su s godinama sve više i više rasli okretanje prema inozemnom tržištu bio je logičan korak. "Osobno volim London i estetiku njihovih interijera koja je vrlo bliska mojoj, a spletom okolnosti nekoliko mojih klijenata ondje živi ili radi. Upravo zato sam britansku središnjicu odabrala kao idealan grad za proširenje djelatnosti", kaže Mikulec. 

Rast prihoda
Osim što joj je London postao česta nova destinacija zbog posla, Mikulec je pokrenula i vlastitu liniju ručnika. Riječ je o ručno rađenim ručnicima za dom, ali i posebnoj seriji za plažu. Kako tvrdi, nastojala je koristiti najkvalitetnije prirodne materijale poput pamuka i organskog bambusa, a pritom ne žrtvovati dizajn. Inspiracija su joj bili orijentalni motivi i geometrijski uzorci, a otkriva i kako će asortiman uskoro dodatno proširiti linijom posteljina, te kućnih ogrtača.

 Inače, Mikulec je tvrtku osnovala u kolovozu 2006. godine, a prihodi tvrtke u 2015. godini u odnosu na 2014. bili su u porastu od 1,6 posto, dok su u 2014.godini bilježili porast prihoda za 32,8 posto u odnosu na godinu prije. Tvrtka trenutno ima 11 zaposlenika, a uskoro se timu pridružuje još dvoje ljudi. "Dizajniranje interijera je oduvijek bila moja želja pa nisam puno dvojila o odabiru zanimanja kada je za to došlo vrijeme. Odmalena sam bila sklona kreativnom izražavanju, izrađivanju sitnica i slično, a s godinama se to iskristaliziralo u ljubav prema interijerima. Pokretanje emisije na RTL televiziji bila je svojevrsna prekretnica u poslovanju moje tvrtke i otvorila vrata mnogim projektima koji su poslije uslijedili", pojasnila je Mikulec.

Otkrila nam je i kako na jesen organizira veliki sajam posvećen interijerima, a nakon što proširi asortiman proizvoda iz vlastite linije čeka je još veći zaokret prema inozemnom tržištu. Mikulec ističe kako je posebnost njenog poslovanja, individualni pristup svakom klijentu te kako je upravo to ono po čemu je prepoznatljiva na tržištu. 

Zahtjevi i stil života
"Svatko od nas ima specifične potrebe, zahtjeve i stil života, pa samim time nijedan interijer nije poput prethodnog. Svakom klijentu pristupam individualno i zato svaki interijer izgleda drugačije. Ujedno, to mi osigurava da ne upadnem u monotoniju ponavljanja jednih te sitih obrazaca iz projekta u projekt", poručuje Mikulec.

Komentirajte prvi

New Report

Close