Zagrebačka verzija turističkog vodiča In your pocket (IYP) ove godine obilježava 15 godina uspješnog poslovanja. Na globalnoj razni IYP postoji 24 godine, distribuira se u čak 106 gradova diljem svijeta, a dijelom njihove distribucijske mreže nakon Zagreba 2001. ubrzo su postali Rijeka, Split, Dubrovnik, Šibenik te Osijek.
Koncept originalno potječe iz Litve, a u posljednja je dva desetljeća otvoreno 30-ak franšiznih podružnica, od JAR-a do Kariba. Za uspjeh i dovođenje franšize IYP-a u Hrvatsku zaslužna je Višnja Arambašić, koja je u razgovoru za Poslovni dnevnik otkrila po čemu se IYP razlikuje od ostalih iz branše te koliko tehnologija danas mijenja njihov način poslovanja.
Kako se nosite s konkurencijom i što biste naveli kao najveću prednost formata In your pocket?
Konkurencija je stalno prisutna i sve sveća, što je sastavni dio svakog posla. Postoji i dobra i loša konkurencija, a za neke od njih naš je vodič sigurno bio svojevrsna inspiracija. Po motom "ako mogu oni, možemo i mi" uočili smo da nas kopiraju, ali In your pocket ima stabilan koncept i nije skup nepovezanih informacija. Na kraju krajeva, riječ je o svjetskom standardu koji je razumljiv svakom stranom gostu. Naša je prednost što uz općenite i ažurne informacije nudimo i kvalitetne tekstove putem kojih se gosti i posjetitelji mogu educirati. Svaki takav tekst napisao je izvorni govornik engleskog jezika, što je izuzetno važno za razumljivost sadržaja. Imamo snažnu i razgranatu distribucijsku mrežu u svim županijama. Naš je proizvod vrlo kvalitetan, a besplatan i njime svaki distributer dobiva na dodatnoj vrijednosti jer svome gostu može odgovoriti na mnoštvo pitanja. Dokaz naše kvalitete je i činjenica da nas angažiraju i na projektima kulturnog turizma. Rekla bih i da je In your pocket brend kojem vjerujete.
Odmaže li vam internet u poslovanju ili vam pomaže?
I jedno i drugo. Društvene mreže definitivno su pomogle boljem protoku informacija, pa tu prednost i sami koristimo. Većina ljudi smatra da se promotivne aktivnosti ili posao općenito događaju isključivo na društvenim mrežama, što nikako nije točno. Imamo i web stranicu koja prati naše tiskane publikacije, koja je prošle godine redizajnirana i funkcionira kao izvrsna i opsežna baza podataka. U skladu s tehnološkim trendovima razvili smo i besplatnu aplikaciju dostupnu za Android, pa naši pratitelji mogu biti ukorak s informacijama i putem mobilnih telefona i drugih uređaja.
Koja je tajna vašeg uspjeha, što planirate dalje?
Uspjeli smo zahvaljujući upornosti i kontinuiranom radu te činjenici da ni u jednom trenutku nismo odustali. Vodimo računa o stalnom razvoju te radimo na podizanju kvalitete proizvoda. Možda zvuči poput fraze, ali u svakom smo segmentu dali puno od sebe. Planiramo se širiti na nove gradove, a tu je i nekoliko novih projekata koje ćemo najaviti kad za to dođe vrijeme.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.http://www.lifehack.org/378661/7-habits-that-will-actually-get-you-laid
Uključite se u raspravu