Mi smo dokaz da promocija nije rezervirana za društvene mreže

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 10. kolovoz 2016. u 22:00
Višnja Arambašić, vlasnica franšize turističkog vodiča In your pocket za Hrvatsku/Žarko Bašić/PIXSELL

Naša je prednost što uz informacije nudimo i kvalitetne tekstove putem kojih se gosti mogu educirati.

Zagrebačka verzija turističkog vodiča In your pocket (IYP) ove godine obilježava 15 godina uspješnog poslovanja. Na globalnoj razni IYP postoji 24 godine, distribuira se u čak 106 gradova diljem svijeta, a dijelom njihove distribucijske mreže nakon Zagreba 2001. ubrzo su postali Rijeka, Split, Dubrovnik, Šibenik te Osijek.

Koncept originalno potječe iz Litve, a u posljednja je dva desetljeća otvoreno 30-ak franšiznih podružnica, od JAR-a do Kariba. Za uspjeh i dovođenje franšize IYP-a u Hrvatsku zaslužna je Višnja Arambašić, koja je u razgovoru za Poslovni dnevnik otkrila po čemu se IYP razlikuje od ostalih iz branše te koliko tehnologija danas mijenja njihov način poslovanja.

Kako se nosite s konkurencijom i što biste naveli kao najveću prednost formata In your pocket?
Konkurencija je stalno prisutna i sve sveća, što je sastavni dio svakog posla. Postoji i dobra i loša konkurencija, a za neke od njih naš je vodič sigurno bio svojevrsna inspiracija. Po motom "ako mogu oni, možemo i mi" uočili smo da nas kopiraju, ali In your pocket ima stabilan koncept i nije skup nepovezanih informacija. Na kraju krajeva, riječ je o svjetskom standardu koji je razumljiv svakom stranom gostu. Naša je prednost što uz općenite i ažurne informacije nudimo i kvalitetne tekstove putem kojih se gosti i posjetitelji mogu educirati. Svaki takav tekst napisao je izvorni govornik engleskog jezika, što je izuzetno važno za razumljivost sadržaja. Imamo snažnu i razgranatu distribucijsku mrežu u svim županijama. Naš je proizvod vrlo kvalitetan, a besplatan i njime svaki distributer dobiva na dodatnoj vrijednosti jer svome gostu može odgovoriti na mnoštvo pitanja. Dokaz naše kvalitete je i činjenica da nas angažiraju i na projektima kulturnog turizma. Rekla bih i da je In your pocket brend kojem vjerujete. 

Odmaže li vam internet u poslovanju ili vam pomaže? 
I jedno i drugo. Društvene mreže definitivno su pomogle boljem protoku informacija, pa tu prednost i sami koristimo. Većina ljudi smatra da se promotivne aktivnosti ili posao općenito događaju isključivo na društvenim mrežama, što nikako nije točno. Imamo i web stranicu koja prati naše tiskane publikacije, koja je prošle godine redizajnirana i funkcionira kao izvrsna i opsežna baza podataka. U skladu s tehnološkim trendovima razvili smo i besplatnu aplikaciju dostupnu za Android, pa naši pratitelji mogu biti ukorak s informacijama i putem mobilnih telefona i drugih uređaja.

Koja je tajna vašeg uspjeha, što planirate dalje?
Uspjeli smo zahvaljujući upornosti i kontinuiranom radu te činjenici da ni u jednom trenutku nismo odustali. Vodimo računa o stalnom razvoju te radimo na podizanju kvalitete proizvoda. Možda zvuči poput fraze, ali u svakom smo segmentu dali puno od sebe. Planiramo se širiti na nove gradove, a tu je i nekoliko novih projekata koje ćemo najaviti kad za to dođe vrijeme. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

New Report

Close