‘Ljudski potencijali su ključ uspjeha’

Autor: Poslovni dnevnik , 17. studeni 2016. u 21:59
Predsjednik Uprave RBA Michael Georg Müller

U projektima društveno odgovornog poslovanja snage usmjerili prema poticanju mladih na cjeloživotno učenje i napredak u profesionalnom i osobnom razvoju.

Govoreći o društveno odgovornom poslovanju, u Raiffeisenbank Austriji posebno ističu teme edukacija i profesionalnog usavršavanja.

"Na slobodnom tržištu usluga u današnje vrijeme vlada žestoka konkurencija, pritisak je intenzivan, resursi i alati poput prostora, opreme i tehnologije dostupni su gotovo svima, tako da je ljudski potencijal ključna odrednica dugoročnoga financijskog uspjeha", smatra predsjednik Uprave RBA Michael Georg Müller. RBA je postala aktivni sudionik programa Američke gospodarske komore AmCham Talents koji se provodi u Hrvatskoj šestu godinu zaredom. Stručni i profesionalni djelatnici temelj su svake poslovne organizacije, stoga je Raiffeisen banka odlučila podržati taj program jer se naslanja na njezinu filozofiju da mlade i kvalitetne ljude treba poticati na cjeloživotno učenje i napredak u profesionalnom i osobnom razvoju.

Taj je napredak time veći što se događa kroz rad na projektima koji su drugačiji od redovnih radnih zadataka i uloga pojedinaca koji sudjeluju u programu. Ulaganje u obrazovanje i razvoj događa se unutar organizacije, no i izvan njezinih granica na način da se podržavaju inicijative koje su usmjerene na prepoznavanje potencijala i njihov razvoj. U prilog afirmacije takvih programa ide činjenica da je interes polaznika sve veći, da poduzeća potiču djelatnike na sudjelovanje u ovakvim programima, te da su sadržaj programa sve kvalitetniji, izazovniji te da okupljaju jaka imena za predavače i članove ocjenjivačkog odbora.

"Budući da u vjerujemo u učenje putem praktičnog iskustva i suradnju, podrška ovakvim projektima je neizostavna. Cjeloživotna edukacija, praktično iskustvo, dijeljenje najboljih praksi, 'izlazak iz okvira radnoga mjesta' i poticaj na razmišljanje izvan granica i traženje cjelovitih rješenja, dio su naše svakodnevice u radnoj okolini, stoga koristimo svaku priliku za promociju tih vrijednosti kroz različite organizacije i strukture. To je prilika i za naš vlastiti rast i razvoj, za pogled izvana, za izloženost drugačijoj objektivnoj procjeni i prilici za usavršavanje", zaključuje Müller.

Komentirajte prvi

New Report

Close