Kroz EU projekt BIZkoshnica jača mlade poduzetnike

Autor: Marta Duić , 12. prosinac 2021. u 22:00
Osnivačica BIZkoshnice Mirela Marović Omerzu i koordinatorica projekta Sara Maksimović

Predstavili su i projekt Životinjski mudrozbor koji otkriva poduzetničke vrijednosti kroz priče.

BIZkoshnica, jedan od prvih coworking prostora u Zagrebu predstavio je projekt namijenjen djeci i mladima. U pitanju je slikovnici BIZanimals – životinjski mudrozbor, koja kroz dirljive i duhovite priče otkriva prave poduzetničke i univerzalne životne vrijednosti.

Inače, BIZkoshnica uz dijeljenje prostora za rad omogućuje razmjenu znanja i ideja među poduzetnicima, freelancerima i profesionalcima iz različitih područja djelovanja ima za krajnji cilj poticanje razvoja poduzetništva na ovim prostorima kroz vlastite projekte koje BIZkoshnica kontinuirano provodi.

Jedan od njih je i ova slikovnica koja će kroz 12 priča i ilustracija spremnih za bojanje, za koju ističu da će vas odvesti u svijet mudrih životinja koje svojom toplinom poučavaju poslovnim i poduzetničkim vrlinama poput marljivosti, kreativnosti, ljubaznosti, strpljivosti, hrabrosti i slično.

Priče je napisala Danijela Pavlek, a u nekima od njih naći će se i poruke za odrasle, dok će ilustracije umjetnice Petie Zasheve zasigurno potaknuti maštu i kreativnost onih najmlađih.

Životinjski mudrozbor ima 12 priča i ilustracija/PD

Kako tvrde autorice, BIZanimals – životinjski mudrozbor idealan je poklon za buduću generaciju poduzetnika te ga je moguće naručiti putem maila, a uz platnene ruksake te plakate s BIZanimals motivima mogu biti i poklon paket idealan za ovo blagdansko vrijeme.

Inače, krajem listopada ove godine, u BIZkoshnici je počela i provedba europskog projekta “Društveno-poduzetnička koshnica”. U okviru ovog projekta, koji je sufinanciran sredstvima iz Europskog socijalnog fonda, BIZkoshnica će zahvaljujući ovom EU projektu postati prvi društveno-poduzetnički coworking prostor u Hrvatskoj i provoditi brojne aktivnosti s ciljem promicanja načela društvene, ekonomske i okolišne održivosti među hrvatskim poduzetnicima.

Tijekom 30 mjeseci projekta, predviđeno je opremanje prostora, zapošljavanje pripadnika ranjivih skupina i njihovo usavršavanje za provedbu društveno-poduzetničkih aktivnosti.

Iz BIZkoshnice ističu kako je projekt prije svega prilika za umrežavanje i razmjenu iskustava kroz susrete u BIZkoshnici i virtualna druženja na društvenim mrežama, ali i strukturirane edukacije i analize primjera dobre prakse.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

New Report

Close