U Hrvatskoj se u zadnjih nekoliko godina povećala svijest o tome koliko je svaki kontakt s korisnikom važan, te u skladu s tim i koliko je važno educirati i razvijati djelatnike u kontaktnim centrima. Kontakni centri predstavljaju ogledalo kompanije. Korisnici procjenjuju kvalitetu usluge u svakom kontaktu s djelatnicima, bilo da se radi o telefonskom pozivu, upitu poslanom putem e-maila, posjeti prodajnom štandu ili info pultu. O novim trendovima u domeni razvoja djelatnika kontaktnih centara govorila nam je Damirka Pongračić, direktorica Radilice, jedine tvrtke u regiji koja nudi čitav spektar usluga za razvoj djelatnika u ovoj industriji.
Damirka Pongračić
Razmišljali smo što dalje ponuditi našim Akademcima. Znamo kako je vrijeme vječni izazov u kontaktnim centrima i tako smo došli na ideju MeetUP-a, koji je kombinacija stručnog usavršavanja i druženja u kraćem vremenskom formatu
„Tijekom dugogodišnjeg rada u educiranju djelatnika koji svakodnevno komuniciraju s korisnicima, prepoznali smo potrebu na tržištu za specifičnom edukacijom voditeljskih timova u brzorastućoj kontakt centar industriji. Budući da u regiji ne postoji sustavna edukacija voditeljskih timova, 2010. godine, osnovali smo Contact Center Akademiju.“ – kaže osnivačica Damirka Pongračić. U protekle četiri godine program Akademije završilo je šezdesetak direktora, voditelja i supervizora renomiranih hrvatskih kompanija. Jedan od glavnih zaključaka svih dosadašnjih polaznika je bio da bi i dalje željeli razvijati vještine potrebne za upravljanje dinamičnim timovima i složenim procesima u kontaknim centrima. Znanja i iskustva najbolje je dijeliti s kolegama iz struke koji razumiju specifičnosti i posebnosti rada u tako dinamičnom okruženju. „Razmišljali smo što dalje ponuditi našim Akademcima. Znamo kako je vrijeme vječni izazov u kontaktnim centrima i tako smo došli na ideju MeetUP-a, koji je kombinacija stručnog usavršavanja i druženja u kraćem vremenskom formatu“ – prisjeća se Damirka.
O MeetUP
MeetUP Contact Center Akademije (CCA) strukturirano je poslovno druženje osmišljeno kao prostor učenja, razvoja i dijeljenja iskustava svih dosadašnjih i budućih polaznika CCA. MeetUP-i se održavaju tri puta godišnje, a sudionici su direktori, voditelji, supervizori i svi ostali djelatnici kontakt centar i customer care industrije koji prate trendove u struci, te usavršavaju svoja znanja. Atmosfera je opuštena, otvorena i manje formalna, a više klupska. MeetUP-i se održavaju tri puta godišnje. Teme su uvijek atraktivne, a spadaju u domenu operativnog razvoja i vođenja contact center i/ili customer service timova. Svaki susret ima krovnu temu koja se obrađuje putem stručne i interaktivne prezentacije, a naglasak je na praktičnim pitanjima i interakciji sa sudionicima. Predavači koji prezentiraju pojedine teme, vrhunski su stručnjaci koji svoja znanja i iskustva dijele sa sudionicima, kroz predavanje i neformalno druženje kako bi im pomogli da još bolje i učinkovitije rade svoj posao. Uz predavanje i druženje, na MeetUP-u je organiziran i kutak znanja, u kojem sudionici upoznaju novitete u kontakt centar industriji te načine kako ih najbolje primijeniti u svakodnevnom radu. Za MeetUP je brzo porastao interes, pa su se organizaciji priključili Sedam IT kao generalni sponzor, te medijski pokrovitelj Poslovni dnevnik. Tea Crkvenac nam je u ime generalnog sponzora opisala kako je do suradnje došlo: „Nama u Sedam IT-u, želja je poticati i sudjelovati u razvoju kontaktnih centara u regiji, putem naših modernih rješenja. Svidjela nam se ideja MeetUP-a koja također ide u smjeru razvoja ove industrije, stoga smo se odlučili podržati događaj kao generalni sponzori.“ Čini se kako u Hrvatskoj postoji sve veći broj ljudi koji prate svjetske trendove i žele se usavršavati i razvijati u opuštenoj atmosferi, što je i vidljivo i iz ove uspješne priče o MeetUP-u.