Konflikti na poslu štete imidžu poduzeća

Autor: Poslovni.hr , 22. travanj 2016. u 09:04
Foto: Fotolia

Koje su tehnike rješavanja sukoba s kolegom, u timu, sa šefom?

Zbog velike količine posla i kratkih rokova zaposlenici su u današnje vrijeme često pod stresom.

Komunikacija među zaposlenicima nam postaje sve važnija. Posljedice loše komunikacije dovode do nesporazuma i loših međuljudskih odnosa.

Konfliktnim situacijama je preporučljivo nastupati što razboritije jer morate imati na pameti da se izazivanjem sukoba možete dodatno zamjeriti suradnicima. Dr. Peter Sandman savjetuje kako riješiti konflikt na poslu.

Tri zlatna pravila:

  1. Ne povisujte ton glasa
  2. Saslušajte kolegu
  3. Pokažite da vam je žao zbog pogreške

Neriješeni konflikti uvijek dođu na površinu u najgorem mogućem trenutku i svaki puta kada se to dogodi mnogo je teže naći rješenje i smanjiti posljedice konflikta.

Ako imate ulogu nadređene osobe u tvrtki, ne smjete zanemarivati konflikte među vašim djelatnicima. Oni vrlo brzo mogu prerasti u otvorene konflikte koji mogu štetiti poslu i samom imidžu poduzeća.

Koji su komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje sukobima i kako postati dobar medijator?

Kako konfliktnu situaciju na poslu asertivnom komunikacijom vješto preokrenuti u pozitivnu suradnju.

Poslovni dnevnik organizira jednodnevni trening naziva „Konstruktivno rješavanje sukoba u timu“.

Kroz interaktivne vježbe primijenit ćete komunikacijske alate koji će vam pomoći da poboljšate međusobnu suradnju timova, izgradite kulturu pozitivnog natjecanja i timske suradnje, kako bi što kvalitetnije ostvarili sinergiju potrebnu za ostvarenje vaših poslovnih ciljeva.

Više o treningu i prijavi možete pročitati OVDJE.

Iskusta polaznika OVDJE.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085

e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close