U skladu sa svojim stavom da osobe s intelektualnim teškoćama imaju pravo biti ravnopravni i aktivni članovi društva, kada god postoji potreba za angažmanom dodatnih djelatnika pri pakiranju i označavanju proizvoda i sličnim radnim zadacima, zagrebački Franck zapošljava štićenike Udruge za promicanje inkluzije, a sporazum o zapošljavanju sklopljen je i s Centrom za rehabilitaciju Zagreb.
Tako u Francku započinju priču o svojim projektima društveno odgovornog poslovanja te napomiju da je spomenuti program Franck obogatio 2014., kroz partnersku suradnju s Hrvatskom zajednicom za Down sindrom (HZDS). Novac namijenjen božićnim poklonima Franck je posljednje dvije godine prenamijenio u donaciju HZDS-u. Ujedno, nakon saznanja kako je Ivica Gregurić, kao jedna od rijetkih zaposlenih osoba s Down sindromom, ostao bez posla, 2014. za njega su otvorili radno mjesto u restoranu za zaposlenike na onoj poziciji za koju se obučavao. "Time je kompanija promovirala odgovoran korporativni pristup, u želji da svojim primjerom potaknu i druge kompanije na što bolju integraciju osoba s invaliditetom.
Svojim primjerom pokrenuli smo i širu društvenu raspravu o potrebama i važnosti pružanja kvalitetne i sustavne podrške u integraciji osoba s invaliditetom i intelektualnim poteškoćama u društvo", kažu u ovoj kompaniji. Još jedan od važnih segmenata Franckova programa odgovornog poslovanja je briga o kvaliteti sirovina, kao i održivosti lanca nabave i proizvodnje. Zato tvrtka Adria Snack Company d.o.o. krumpir za proizvodnju čipsa kupuje isključivo od domaćih uzgajivača s kojima surađuje još od 1977., a ta suradnja, kažu u Francku, uvelike nadilazi sušti poslovni odnos otkupa sirovine.
U suradnji s Udrugom uzgajivača industrijskog krumpira, za sve svoje kooperante organiziraju godišnje edukativne radionice gdje okupljaju renomirane stručnjake koji prenose stručna znanja i najnovije tehnološke inovacije iz područja poljoprivrede. Osim toga, svake godine zadaju si određeni zadatak s ciljem dugoročnog poboljšanja uvjeta proizvodnje. "Na taj smo način prethodnih godina riješili navodnjavanje na poljoprivrednim površinama gotovo svih kooperanata i povećanju udjela humusa u tlu. Jednako važno, svi naši kooperanti mogu očekivati isplate od strane kompanije u dogovorenom roku. Na taj im način nastojimo biti podrška u pravovremenom pripremanju za sljedeću sezonu", ističu u Francku.
Kompanija je, ističu, društveno odgovorna i na globalnoj razini. U cilju doprinosa održivosti globalnog tržišta kave, Franck se 2014. pridružio probranom krugu vodećih europskih proizvođača i trgovaca okupljenih u neprofitno društvo International Coffee Partners (ICP). U sklopu ICP-a, Franck financijski i savjetodavno podržava osnaživanje i pruža podršku malim uzgajivačima kave u primjeni održivih praksi koje im omogućuju povećanje prinosa, bolju kvalitetu usjeva, veću konkurentnost, učinkovitiji pristup tržištu te poboljšanje radnih i životnih uvjeta. Kroz ICP su osigurali realizaciju više od 20 različitih projekata u 11 zemalja Centralne i Južne Amerike, Azije i Afrike u kojima je sudjelovalo nešto više od 27.000 malih uzgajivača kave.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu