Koliko je za hrvatski turizam dobro da upravljanje hotelima preuzmu stranci?

Autor: Marija Crnjak , 15. siječanj 2014. u 22:00
Miroslav Dragičević, Horwath HTL

Miroslav Dragičević smatra da upravljanje hotelima od strane stranaca ima dosta prednosti.

Crnogorska Montenegro Stars Grupa, prihodovno jedna od najuspješnijih hotelskih tvrtki na Jadranu planira preuzeti upravljanje u nekim hrvatskim hotelima s kojima trenutno pregovara, navodno uključujući i splitski Radisson. U planu je širenje u regiji, Hrvatskoj i Albaniji, uz tezu da je u aktualnim uvjetima vlasnicima hotela isplativija suradnja s lokalnim brendovima, umjesto skupih globalnih hotelskih imena.

Miroslav Dragičević, direktor u konzultantskoj kući Horwath HTL, koja je sudjelovala u razvoju brenda Montenegro Stars, kaže: "Globalni hotelski brendovi su važni za proširenje biznisa i tržišta, no pitanje je koliko je njihov ulazak izgledan u trenutnoj tržišnoj poziciji Hrvatske, i zato se trebaju stvarati uvjeti".

Koji koncept treba hrvatski turizam, lokalne ili svjetske brendove?
Lokalni brendovi imaju ograničen domet u razvoju biznisa, ali u cijelom svijetu posluje niz razvijenih lokalnih brendova kao što su Imperial, Carlton, Danieli u Veneciji. Međutim, svako hotelsko ime dobro pazi na koje će tržište ući i preduvjet je razvoj destinacije. To će se u Hrvatskoj svakako dogoditi, prije ili kasnije.

Koje su to destinacije u Hrvatskoj koje bi mogle privući globalne svjetske igrače?
Za takozvani luxury brending postoje dvije-tri destinacije u Crnoj Gori i nekih šest destinacija u Hrvatskoj, to su Dubrovnik, Split, eventualno Hvar, Šibenik, Rovinj, Opatija…

Komentirajte prvi

New Report

Close