Crnogorska Montenegro Stars Grupa, prihodovno jedna od najuspješnijih hotelskih tvrtki na Jadranu planira preuzeti upravljanje u nekim hrvatskim hotelima s kojima trenutno pregovara, navodno uključujući i splitski Radisson. U planu je širenje u regiji, Hrvatskoj i Albaniji, uz tezu da je u aktualnim uvjetima vlasnicima hotela isplativija suradnja s lokalnim brendovima, umjesto skupih globalnih hotelskih imena.
Miroslav Dragičević, direktor u konzultantskoj kući Horwath HTL, koja je sudjelovala u razvoju brenda Montenegro Stars, kaže: "Globalni hotelski brendovi su važni za proširenje biznisa i tržišta, no pitanje je koliko je njihov ulazak izgledan u trenutnoj tržišnoj poziciji Hrvatske, i zato se trebaju stvarati uvjeti".
Koji koncept treba hrvatski turizam, lokalne ili svjetske brendove?
Lokalni brendovi imaju ograničen domet u razvoju biznisa, ali u cijelom svijetu posluje niz razvijenih lokalnih brendova kao što su Imperial, Carlton, Danieli u Veneciji. Međutim, svako hotelsko ime dobro pazi na koje će tržište ući i preduvjet je razvoj destinacije. To će se u Hrvatskoj svakako dogoditi, prije ili kasnije.
Koje su to destinacije u Hrvatskoj koje bi mogle privući globalne svjetske igrače?
Za takozvani luxury brending postoje dvije-tri destinacije u Crnoj Gori i nekih šest destinacija u Hrvatskoj, to su Dubrovnik, Split, eventualno Hvar, Šibenik, Rovinj, Opatija…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu