‘Bespovratna sredstva iz europskih fondova vidimo kao mogućnost povećanja rasta prodaje’

Autor: Darko Bičak , 20. siječanj 2015. u 15:47
Željko Marković, Ban Tours

Već neko vrijeme rade na proširenju poslovanja.

Tvrtka Ban-Tours d.o.o. iz Zagreba, inače jedna od nagrađenih tvrtki u projektu Poslovnog dnevnika Poslovni uzlet,  već neko vrijeme radi na proširenju poslovanja, a posljedično i unapređenju procesa kroz modernizaciju tehnologija. Ta je tvrtka nedavno dobila i bespovratna sredstva od Ministarstva poduzetništva i obrta, a njen vlansik Željko Marković ta sredstva vidi kao mogućnost povećanja rasta prodaje usluga.

Naša je intencija ovim sredstvima unaprijediti, u prvom redu mogućnosti internet prodajnog kanala s ciljem povećanja razine poslovanja. Stalna modernizacija sustava promocije, rezervacije i prodaje putem interneta neophodna je za kvalitetno poslovanje i praćenje trendova promjena navika krajnjih korisnika te krajnju realizaciju prodaje usluga.

O kakvoj se konkretno investiciji radi u ovom slučaju?

Riječ je o subvenciji na razini ulaganja u informatičko unapređenje poslovanja kroz poboljšanje softvera i hardvera čija će provedba biti finalizirana u narednih šest mjeseci, do godinu dana. S obzirom na potrebu stalnog usavršavanja ovog segmenta poslovanja u kontekstu turističkog djelovanja, jasno je da ovakvi i slični projekti nailaze na plodno tlo unapređenja poslovnih mogućnosti subjekata.

Što će dugoročno ova informatizacija značiti za vaše poslovanje?

Očekujemo da će provedbom ulaganja i implementacijom u svakodnevne radne procese dodatno rasti prodaja naših usluga. Takav rasplet je win-win pozicija za nas kao tvrtku, ali i za interese domaćeg turizma te svih ostalih subjekata čiji se interesi provlače kroz provedbu i realizaciju ovakvog vida subvencioniranja i krajnje realizacije. U sljedeće dvije godine očekujemo rast poslovanja za 20 do 25 posto te dodatno povećanje broja zaposlenika, sukadno širenju poslovnih operacija. Planirano je da se taj rast temelji na destinacijskom menadžmentu, s naglaskom na ulaganja u kulturni turizam. 

Priču o Ban-Toursu pročitajte ovdje: Uspješno su proveli sedmogodišnji ciklus ulaganja vrijedan 40 milijuna kuna

Komentirajte prvi

New Report

Close