Izgradite kvalitetan i dugotrajan poslovni odnos s klijentom

Autor: Poslovni.hr , 07. svibanj 2017. u 07:21
Foto: Fotolia

Njegujte dugoročne odnose sa svojm najvažnijim klijentima jer Vam oni garantiraju profit i dugoročnu stabilnost poduzeća.

Najvažnija investicija u prodaji je investicija u dobru razinu poslovnog odnosa sa strankom. Kvalitetan poslovni odnos i povjerenje klijenta, potrebno je postepeno graditi. Kako biste bili uspješni, trebate voditi računa o ključnim tipovima ljudi. Kako u prodaji komunicirati sa različitim tipovima ljudi?

Ekstravertirano racionalni tip voli izazove, natjecanje, poštuje ljude koji se suprotstave preprekama i pokazuju upornost. Kako ga prepoznati? Radni stol mu je pun papira, projekata, mapa, na zidu vise zahvale i planeri, uredski namještaj upućuje na moć i kontrolu. Tipična pitanja koja postavlja: koliko to stoji, koliki je učinak toga… Izjave koje ga motiviraju: Baš ste vi prava osoba za to, ništa nije usporedivo sa vašom idejom, u potpunosti se uklapa u Vaše potrebe. Što ne smijete napraviti u komunikaciji sa ovim tipom ljudi? Kako uvjeriti kupca i motivirati da kupi dodatne količine proizvoda? Kako dogovoriti godišnji ugovor o kupovini?

Sve o različitim tipovima kupaca možete naučiti na jednodnevnom seminaru kojeg za Vas organizira Poslovni dnevnik 14.7.2017. u Zagrebu.

Ukoliko Vam je važan:

  1. dugotrajan odnos s kupcima,
  2. želite dugotrajno stabilne prodajne rezultate i
  3. tražite specifična rješenja,

onda je jedini put prilagodba potrebama kupaca i njihovoj različitosti.

Pročitajte više o jednodnevnom seminaru OVDJE

Prijavite se za sudjelovanje putem linka za prijave OVDJE.

Broj polaznika je ograničen, rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Imamo rješenje za Vaše dugoročno stabilno poslovanje.

Predavač mr. Sc. Vinko Vukadin više od 20 godina aktivni poslovni trener, bio je član uprave Merkur osiguranja, predsjednik uprave UNIQA osiguranja, direktor UNIQA Human Ressources u Beču, direktor banke Bankhaus Krentschker Co&AG. Aktivno je izgradio nekoliko prodajnih organizacija i educirao na stotine prodavača i voditelja prodaje. Licencirani trener za INSIGHTS-MDI,  tipološki alat za razvoj prodaje managementa. 

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Seminar: "Kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca" Datum održavanja: 21.07.2017.

 

 

 

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close