Rad sa klijentima iscrpljuje, izaziva stres i smanjuje učinkovitost. Kako komunicirati sa nezadovoljnim klijentima? Često je važnije kako ste nešto rekli nego što ste rekli.
Prigovori, pritužbe, a posebice konflikti situacije su povišenog stresa. Kako se uspješno nositi sa stresom izazvanim konfliktima sa klijentima?
Dobro je znati prepoznati i razumjeti različite komunikacijske stilove da bismo se znali prilagoditi.
Upravljanje prigovorima uključuje četiri koraka:
- prvi korak je biti otvoren za mogući prigovor od stane kupca,
- drugi korak je dati do znanja kupcu da razumijemo da prigovor postoji
- treći korak je neutralizirati ga na način da ne dođe do usporavanja ili prekida proces
- četvrti korak riješiti prigovor na zadovoljavajući naćin kako ne bi oštetili ni sebe ni stranku
Više o upravljanju odnosima s kupcima, prigovorima i teškim klijentima možete pročitati OVDJE
Poslovni dnevnik organizira seminar naziva "Upravljanje odnosima s kupcima, prigovorima i pritužbama"
26. siječnja 2017. ODRŽANO
9. ožujka 2017. NOVI TERMIN Prijave u tijeku!
Prijavite se za sudjelovanje OVDJE.
Na edukaciji ćemo naučiti:
- Upravljati prigovorima na najadekvatniji naćin
- Kako ostvariti jasnu verbalnu i neverbalnu komunikaciju
- Kako se uspješno nositi sa stresnim situacijama
- Kako uspješno spriječiti nastajanje prigovora i najpraktičnija rješenja
- Što napraviti kad dođe do konflikta
Budi i ti jedan od naših zadovoljnih polaznika seminara. Pogledaj kako je bilo na održanim seminarima u galeriji fotografija OVDJE.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu