Kako smo aplikaciju za nagrađivanje unaprijedili u marketinšku platformu

Autor: Marta Duić , 28. veljača 2016. u 22:00
Davor Pejić, direktor marketinga u riječkom startupu Pointme

Pointme tim odabran je za sudjelovanje na ABC akceleratoru između 300 prijavljenih timova iz 30 država, što im je potvrdilo da se nalaze na dobrom putu.

Pointme je mobilna aplikacija koja nagrađuje korisnike besplatnim nagradama, a sve što korisnici trebaju napraviti jest fotografirati se koristeći  smartphone, objaviti sliku te mogu odmah preuzeti svoju nagradu. Davor Pejić, direktor marketinga u riječkom startupu Pointme, prepričao nam što su članovi tima tri mjeseca radili ljubljanskom ABC akceleratoru te kako su unaprijedili svoju aplikaciju.  

Kakvo je vaše iskustvo iz ljubljanskog ABC akceleratora?
Tri mjeseca izuzetno su brzo prošla. Puno smo naučili i napredovali. Odslušali smo brojna predavanja i edukacije, savjetovali se s mentorima gotovo svaki dan te dodavali nove opcije u u aplikaciju. Da nismo bili u ABC-u za sve ovo bi nam trebalo tri puta više vremena. U Ljubljani smo bili fokusirani 24 sata dnevno samo na Pointme i bili smo izuzetno produktivni. Radni dan nam je započinjao u osam i trajao najmanje do osam sati navečer. Uz to, cijeli tim je bio u Ljubljani za istim stolom što je olakšavalo međusobnu komunikaciju.

Kako je uopće došlo do toga da vi iz Rijeke odete do Ljubljane?
Nakon riječkog Startup inkubatora, logičan slijed bio je akcelerator. Ljubljanski ABC nam se svidio na prvu zbog kvalitetnih mentora i podrške koju možemo dobiti. Uz to, Slovenija nam je bila odlična za testiranje Pointmeja i odskočna daska za daljnje širenje. ABC je smješten u ogromnom kompleksu trgovina – BTC Cityju, gdje velike svjetske firme imaju svoja sjedišta što nam je olakšavalo dogovaranje sastanaka. Prilikom prijave konkurencija je bila ogromna. Primili su samo osam startupova između 300 prijavljenih iz 30 država. Jedan od tih osam sretnika smo bili mi. To nam daje dodatni vjetar u leđa jer potvrđuje da smo na dobrom putu i da Pointme može postati globalni hit.

Što ste tamo imali priliku naučiti i usavršiti?
Boravak u ABC akceleratoru nam je puno pomogao u razvijanju poslovnog plana i smjera u kojem idemo. Tu smo imali pristup mentorima iz različitih područja koji su već prošli kroz slične startupove i koji su obučavali brojne timove pa su od početka znali kako nas usmjeriti. Od ABC-a smo dobivali dnevne i tjedne zadatke koje smo morali ispuniti. Uz sve što smo si sami zadali, znali smo često biti pod stresom da sve bude na vrijeme gotovo, ali smo se naučili raditi efikasno. Odslušali smo brojne edukacije – prezentacijske vještine, vođenja tima, optimizacija za tražilice (SEO), prodaja, napredni marketing, komunikacija s klijentima i korisnicima… Uz grupne edukacije imali smo individualne razgovore s mentorima što nam je pomoglo od kreiranja loga do sastavljanja poslovnog plana.

Što vam znači to novo iskustvo za buduće poslovanje?
U ABC-u smo napravili ogroman korak u poslovni svijet. Prikupili smo kvalitetne kontakte i započeli suradnju s firmama. Ukazali su nam na propuste kojih nismo bili svjesni što nam pomaže da efikasnije komuniciramo s partnerima i klijentima. Naučili smo se samodisciplini i dokazali si da možemo izdržat mjesecima radeći po 12 sati na dan.

Kako je prošao Demo dan pred investitorima?
Demo dan je događaj kojim se završava prva tri mjeseca boravka u ABC akceleratoru. Tu smo Pointme prezentirali potencijalnim investitorima. Iako nam ovo nije bio prvi put da smo prezentirali pred investitorima, ipak se radi o ogromnom događaju za koji smo se tjednima pripremali. Svakodnevno smo imali vježbe prezentiranja, a prezentaciju smo promijenili 10-ak puta da ona što bolje u 7 minuta opiše koji nam je poslovni model, u kojem smjeru idemo i kako ćemo se istaknuti u odnosu na konkurenciju. U konačnici odradili smo odličan posao, prezentirali Pointme u najboljem svjetlu i stupili u kontakt s desetak investitora. Trenutno smo u fazi pregovaranja i vjerujemo da ćemo uskoro imati pozitivne odgovore na obostranu korist

Možete li predstaviti Pointme u brojkama?
Imamo malo manje od 5000 downloadova aplikacije. Na društvenim mrežama je preko milijun ljudi vidjelo neku od slika objavljenih preko Pointmeja te imamo preko 80 klijenata koji su prošli kroz naš sustav.

Što biste izdvojili kao najveći uspjeh Pointmea do sada?
Naš najveći uspjeh je što smo u posljednja dva mjeseca uspjeli izgraditi Pointme tako da on više nije samo aplikacija za nagrađivanje već platforma u kojoj marketinške agencije mogu kreirati cijelu marketinšku kampanju s jednog mjesta. Na ovaj način Pointme može postati produžena ruka svakog ozbiljnog marketingaša koji treba nadgledati kampanju izravno s jednog mjesta.

Kakvi su vaši planovi za budućnost s ovom aplikacijom?
Pointme se širi novim opcijama, i za korisnike, ali pogotovo za kompanije. Noviteti će omogućiti kompanijama da s jednog mjesta, točnije iz Pointme sučelja, vode cijelu marketinšku kampanju, od istraživanja trendova, preko kreiranja nagradnih igara do detaljne analitike.

Reakcije i komentari korisnika?
Korisnici nas vole, a kako i ne bi kad se preko Pointme aplikacije dijele nagrade. Ponekad se osjećamo kao Djed Božićnjak. Vrlo rijetko dobijemo kritiku, a i tad je ona obično konstruktivni feedback te ih se trudimo uvažiti i time poboljšati Pointme. Imamo odličnu podršku startup zajednice i Rijeke iz koje smo potekli. Uspjeli smo uspostaviti kvalitetan odnos s medijima te oni žele izvještavati o našem napretku što nas izuzetno veseli.

Što vama osobno znači pokretanje i rad u startupu?
To je naš životni poziv. Netko je stvoren da bude liječnik, netko da bude policajac, a mi se najbolje osjećamo u startupu. Samim time kad se dogodi neka loša vijest to nas ne baca u depresiju i ne pada nam motivacija nego se probudi neki inat u nama i grizemo još jače. Još je puno posla pred nama, ali samim time što vidimo napredak na tjednoj razini govori nam da smo na dobrom putu i nećemo stati.

Kako izgleda dan na ABC akceleratoru

Individualni mentori i brainstorming 
Ustajanje u 7 sati ujutro, u 8 smo već bili u uredu i ostajali bi tamo do 20 sati i duže. Na samom početku dana izvijestili bismo jedni druge što smo radili jučer i na čemu ćemo raditi danas. Oko 10 bi bio prvi krug radionica, a prisustvovali su im oni članovi tima koji su zaduženi za taj dio posla. Oko podne bili bi individualni mentorski sastanci, a oko 16 drugi krug radionica. U međuvremenu prodajni tim je odrađivao sastanke, pozive, mailove itd,. marketingaši su vodili društvene mreže, komunikaciju s korisnicima i slično, developeri radili na funkcionalnosti aplikacije i ubacivanju novih opcija, a dizajnerica je po potrebi skakala iz tima. Uz neprestane kratke brainstorminge dolazili smo do novih ideja koje smo i ubacivali u aplikaciju, kaže Pejić.

Komentirajte prvi

New Report

Close