Petu godinu za redom u suradnji s renomiranim predavačima Poslovni dnevnik organizira edukacije u Zagrebu.
Budite i Vi jedan od naših zadovoljnih i uspješnih polaznika.
Naziv seminara: Ljuti klijenti – Kako komunicirati s ljutim klijentima?
Datum održavanja seminara: 30.01.2019.
Teme:
- kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
- teznike za brzo i efikasno smirivanje ljutog i “teškog” klijenta
- što je zabranjeno reći ljutom klijentu
- umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
- kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
Pročitajte više o seminaru OVDJE
Prijavite se za sudjelovanje OVDJE
Naziv seminara: Prigovori – Kako profesionalno riješiti prigovore kupaca?
Datum održavanja seminara: 31.01.2019.
Teme:
- kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
- 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte, pitajte, provjera…)
- 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
- 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
- kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta
Pročitajte više o seminaru OVDJE
Prijavite se za sudjelovanje OVDJE
Mjesto održavanja: Večernji list, Zagreb
Za sve polaznike su osigurani radni materijali, skripte, potvrda o sudjelovanju i ručak u restoranu.
Broj polaznika ograničen. Max 15 po seminaru.
Rezervirajte svoje mjesto.
Kontakt:
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu