U svakom slučaju to je jedna lijepa vijest, ako postoji interes za takvim eventom to je sjajno.
Do sada je to bio odličan show i vjerujem da će se tradicija nastaviti i dalje. Auto Show je "propao" zbog visokih cijena prostora, najma, reklamiranja i čitavog niza čimbenika, ipak je tu bila riječ o investicijama u milijunima eura i drago mi je da će Zagreb opet imati takav događaj.
Iz vaših iskustava koliko Auto Show utječe na prodaju? Kakva su vaša očekivanja za ovaj 'povratnički' događaj?
Auto Show ne može utjecati na prodaju, to je više izložbeni show, a ne prodajni. Naravno, tko planira kupiti automobil, kupit će ga neovisno o tome je li ga vidio na Auto Showu. Eventi poput ovog važni su za imidž i za same proizvođače automobila. Ove godine se i grad angažirao tako da sam siguran da će povratnički Auto Show biti dobra stvar. Auto Show svakako budi optimizam za našu industriju, iako naše tržište i dalje stagnira i raste više-manje samo na račun flotnih prodaja i rent-a-cara koji daju privid da se situacija na tržištu poboljšala.
Prema podacima Promocije plus, prodaja automobila je malo veća nego u siječnju prošle godine. Je li to pozitivan trend i očekujete li da će se nastaviti?
Po meni to nije naznaka pozitivnog trenda, siječanj nije mjesec kada se to uopće treba mjeriti. Trebate znati da su dvije različite stvari flotna prodaja i retail, odnosno jedna je stvar kada, primjerice, Ina mijenja vozni park i kada se radi se o ogromnim iznosima, a druga je stvar kada se "obični" građani odluče na tu investiciju. Ipak naznake promjena su prisutne i to me veseli.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu