Pozdravljam svaku odluku Vlade koja će pomoći boljoj prodaji automobila u Hrvatskoj.
Međutim, radi se o ograničenim poticajima koji će, znači, obuhvatiti samo određeni limitirani broj vozila, pa se pitamo što je s kupcima koji bi htjeli kupiti npr. hibridno vozilo, a ne mogu ostvariti poticaj jer je kvota ispunjena.
Koliku su danas u prodajnoj mreži na europskom tržištu i u Hrvatskoj prisutni takvi ekološki automobili?
Na tržištu postoji čitavi niz raznih vrsta ekoloških automobila. Postoje i neki modeli, koji nisu ni električni ni hibridni, a emitiraju manje od 99 grama CO2/km, a za njih poticaja nema. Mi konkretno imamo 3008 HYbrid4, za kojeg kupac ostvaruje 30.000 kuna popusta. Međutim, s obzirom da je u Europi svaki deseti prodani 3008 upravo hibrid, očekujemo da ćemo zbog poticaja i kod nas pronaći nešto više kupaca za tu verziju 3008-ice, koja je redizajnirana u veljači i lansirana na naše tržište.
Što konkretno vaša tvrtka nudi u segmentu električnih automobila?
Peugeot u ponudi ima potpuno električni Partner furgon, koji omogućava vožnju bez emisije štetnih plinova, te se kupnjom može ostvariti pravo na poticaj od 70.000 kuna. Izuzetno je praktičan za transport u urbanim sredinama, te je porezno prihvatljiv budući da postoji mogućnost odbitka pretporeza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu