Štiti od pojedinih tumora, dobra je za srce i jetru… Zahvaljujući našoj Maji Blažević ‘matcha’ dostupna i u Hrvatskoj

Autor: Josipa Ban , 10. prosinac 2022. u 09:46
Maja Blažević, Foto: Neva Zganec / Pixsell

Prvi proizvod koji je odlučila plasirati je premium japanska matcha (čita se mača).

Dugovječnost i ljubav prema sebi, odnosno wellbeing, te uravnotežen životni stil filozofija je koju Maja Blažević privatno živi i koja donosi smiraj u prilično hektičan život. Uspješna mlada žena koja je uz manekensku karijeru magistrirala ekonomske znanosti te se zaposlila u međunarodnoj konzultantskoj tvrtki, majka je troje djece i pomajka još troje. Uza sve to odlučila je pokrenuti svoju poduzetničku priču – wellbeing brend Materiju.

“Frustriralo me je što funkcionalni proizvodi koji pomažu ljudima nisu bili dostupni u Hrvatskoj, ili su bili dostupni ali nisu bili dovoljno kvalitetni”, objašnjava Maja koja si je zacrtala ispuniti prazninu na tržištu.

Prvi proizvod koji je odlučila plasirati je premium japanska matcha (čita se mača). Matcha je, objašnjava, zeleni čaj u prahu. Pri konzumiranju matche u sebe unosimo cijeli list zelenog čaja usitnjen u prah dok kod čaja konzumiramo samo ekstrakt lista. “Jedna šalica matche ima benefite kao deset šalica zelenog čaja. Ona je odličan pojačivač energije, ima manje kofeina od kave i drugačije djelovanje jer ne izaziva anksioznost, što zna biti slučaj s kavom. Antioksidansa ima više od borovnice ili brokule, štiti od pojedinih vrsta tumora, dobra je za srce i za jetru, ubrzava metabolizam. Matcha je usto i antiage namirnica jer djeluje iznutra, odnosno iznutra obnavlja stanice i tako nas pomlađuje”, nabraja Blažević.

NAPITAK KOJI POMLAĐUJE

Ona je pak prvu matchu probala prije sedam godina u jednom hotelu u Kyotu i automatski se zaljubila. No u Hrvatskoj nije uspjela pronaći tako kvalitetnu, a ujedno i ukusnu. Nakon dugotrajnog istraživanja tržišta i brojnih kontakata pronašla je idealnog partnera u Japanu koji za Materiju izravno s farme dostavlja svježu premium matchu za hrvatsko tržište.

“Do Materije nitko se nije tako strastveno upustio u nabavu toliko kvalitetnog i dobrog proizvoda”, napominje Maja.

Foto: Neva Zganec/PIXSELL

Također, osim što je napitak, i to po nekima najzdraviji na svijetu, matcha je i prehrambeni proizvod pa se od nje, ističe osnivačica Materije, mogu raditi razne slastice, palačinke, sladoled, kokteli. Potom i umaci, tijesto za pizzu, maska za lice. “Ovo mi je ljeto kći malo pocrvenila na ljetovanju pa sam joj napravili masku od grčkog jogurta, žličice maslinovog ulja, matche i meda. Rezultat je bio fenomenalan”, kaže Maja ističući da su joj prioritet funkcionalni proizvodi koji donose benefit organizmu s ciljem da se čovjek osjeća i izgleda bolje.

Tako se u ponudi na web stranicama Materije mogu pronaći proizvodi potrebni za pripremu matche, ali i drugi, poput prostirke za vježbanje, jer je i fizička aktivnost dio wellbeinga, te boce za vodu.

“Razvili smo i nove proizvode, a neki su još u razvoju i uskoro će biti na tržištu”, najavljuje Blažević kojoj u poslu od proljeća pomaže i sestra Zrinka Blažević koja je dugogodišnje iskustvo u odnosima s javnošću odlučila usmjeriti na razvoj brenda Materia, pa sada sestri pomaže u komunikacijama i prodaji.

JUTRA SU IZUZETNO MOĆNA

A prodaja je, kaže Maja, iznenađujuće dobra. “Kad sam ušla u ovaj posao, nisam znala što mogu očekivati. Neki su me ljudi čak uvjeravali da matchu nitko neće piti, no danas surađujemo s brojnim partnerima iz HoReCa sektora. Prepoznale su je i poliklinike, a sve više narudžbi dobivamo i iz kompanija koje uz kavu zaposlenicima nude matchu kao zdraviju alternativu”, navodi dodajući da imaju sve više upita i iz susjednih zemalja. No problem je, kaže, dostava koja je, zbog carina, dosta skupa, pa tek traži način kako matchu plasirati i na ta tržišta.

Usto, wellbeing filozofija koju Maja promovira, dobila je na značaju u pandemiji pa sve veći interes iskazuju i sami građani.

“Ljudi su danas općenito osvješteniji. Više pažnje pridaju tome što konzumiraju i kako to utječe na zdravlje i kvalitetu života. Da sam tu priču pokrenula prije pet godina, nisam sigurna da bih imala toliko uspjeha”, kaže.

Pokretačica brenda Materia najbolji je dokaz funkcionalnosti i dobrobiti proizvoda koje nudi. Troje male djece i troje nešto većih, uz poslovne obveze, traže konstantan angažman. Jutra su stoga njezina svetinja. Tada uzme svoju prostirku, kratko vježba i m4editira kako bi napunila baterije za obveze koje je čekaju. “Jutra su izuzetno moćna. Nisam toga bila svjesna dok nisam probala prije nekoliko godina. To je jedini dio dana kada se mogu posvetiti sebi i to mi mnogo znači jer se bolje osjećam”, ističe.

4 vitamina

sadrži čaj matcha, A, B, C i E, uz katehin i karotin

Pa iako joj je ulazak u poduzetničke vode donio još više obaveza, nije požalila što se odučila na taj korak. Ideja o brendu Materia dugo se, priča, kuhala u njenoj glavi te joj je drago da je uspjela pobijediti određene strahove i slijediti svoje srce. “Naravno da poduzetništvo nosi brojne izazove, ali, s druge strane, radim ono što volim te nešto što čini razliku i donosi pozitivan utjecaj. Također, poduzetništvo mi dopušta slobodu i maksimalnu kreativnost”, ističe.

Trenutno, kaže, rade na razvoju hrvatske verzije web stranice. Uz plan plasiranja novih proizvoda jasno je da Maju i Zrinku čeka uzbudljiva godina. A s ekonomskim prognozama, čini se, čeka i Hrvate pa će uravnotežen životni stil biti itekako važan. Zato je tu Materia.

Komentirajte prvi

New Report

Close