Kako je Naftalan uspio povećati broj gostiju iz Rusije, kojih inače imamo manje nego lani?

Autor: Poslovni dnevnik , 16. rujan 2014. u 22:00
Goran Maričić

Goran Maričić povećanje gostiju vidi kao rezultat 10-godišnjeg ulaganja u rusku tržište.

Porast broja ruskih pacijenata u Naftalanu ove godine rezultat je desetogodišnjeg ulaganja u to tržište s golemim potencijalom, koji će Specijalna bolnica moći iskoristiti tek nakon planirane investicije u proširenje smještajnih kapaciteta, otkriva ravnatelj Naftalana Goran Maričić.

Osim ruskog, na kojim emitivnim tržištima promovirate Naftalan?
Ove godine broj ruskih pacijenata porastao nam je s prosječnih 80-ak na oko 150, što je značajan rast. Pojačali smo marketinške akcije na tom tržištu, a porast je uslijedio djelomično i zbog nemira u regiji oko Mrtvog mora, tradicionalnog lječilišta. Naftalan je medicinski na razini kvalitete klinika na Mrtvom moru, imamo izravne linije s Moskvom, niže cijene od onih u Izraelu. Za veći broj pacijenata iz zapadne Europe nedostaju nam samo smještajni kapaciteti. Osim Rusa, dolaze nam Danci i Slovenci. 

Nakon Švedske, najavljujete prodaju Naftalanovih krema u Rusiji. Koja će biti vrijednost ugovora, ima li Naftalan kapacitete za tako veliko tržište?
Zasad nemamo točne podatke o vrijednosti ugovora jer je registracija proizvoda na ruskom tržištu u tijeku, no očekujemo da bi vrijednost ugovora mogla biti na razini iznosa koji ćemo ostvariti u Švedskoj, a to je oko 1,2 milijuna kuna. Kapacitete imamo, postoje razne opcije za njihovo proširenje, uključujući i kreditno zaduživanje, a ugovor na skandinavskom tržištu osigurat će dio potrebnih ulaganja. Sve će to biti još isplativije uz investiciju u projekt proširenja kapaciteta Naftalana vrijedan gotovo 10 milijuna eura, koji uključuje i podizanje kvalitete kapaciteta na četiri zvjezdice te gradnju novih sadržaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close