Kako financirati projekt, naći tržište, oglašavati se…

Autor: Marta Duić , 01. listopad 2015. u 22:00
Dobro je bilo posjećeno i predavanje Draženke Draženović Kostelac iz HBOR-a/Dino Stanin/PIXSELL

HGK poučavao o načinima razvoja ruralnog i kontinentalnog turizma.

Na Poslovnom uzletu grada Gospića poduzetnici, obrtnici i poljoprivrednici su imali priliku poslušati edukacije Ministarstva poljoprivrede na temu plasiranja poljoprivrednih proizvoda na tržište i kako za to dobiti novac iz EU fondova, HBOR ih je naučio kako financirati početak i razvoj poslovanja te na koji način financirati ulaganja u kontinentalni turizam.

Doznali su i kako napisati kreditni zahtjev koji će bankama biti neodoljiv, kako osvojiti tržište učinkovitim i povoljnim oglašavanjem na Googleu i Facebooku. HGK ih je informirao o načinima razvoja ruralnog i kontinentalnog turizma, a od HT-a su doznali kako uz cloud usluge ured može biti tamo gdje ste vi. Kad je riječ o budžetu koji treba izdvojiti da bi kampanje bile uspješne, važno je prvo odrediti cilj. Kako kaže Krešimir Koružnjak, jedan od stručnih predavača, od ciljane dobiti koju želimo ostvariti oglašavanjem u prosjeku se odvaja 8-10 posto za oglašavanje i to predstavlja naš budžet.  "Važni čimbenici kod određivanja budžeta su i konkurencija, jedinstvenost našeg proizvoda ili usluge na tržištu i vrijeme u kojem želimo postići rezultate", poručio je Koružnjak.

Na edukaciji HGK naglašeno je kako su novi trendovi, pa tako i u turizmu, okrenuti prema povratku izvorištima, pa seoski turizam postaje činitelj revitalizacije života turista i života određene ruralne sredine u kojoj se razvija. Kako kaže Irena Banić iz HGK, kvaliteta koja se odražava u slojevitosti i mnogobrojnosti usluga postaje misao i ideja vodilja i put k novom razvoju turizma Ličko-senjske županije. "Strategiju razvoja turizma treba temeljiti i osmišljavati na konceptu kvalitetnoga selektivnog i ekološki održivog turizma, na turizmu izbalansirane turističke ponude i potražnje, na obiteljskom turističkom gospodarenju, oslanjajući se na autohtone posebnosti i na sve veću orijentaciju turističkog tržišta u korist selektivnih vrsta i programa u turizmu, na održivom očuvanju resursa. Turizam u ruralnom prostoru Ličko-senjske županije jedan je od ključnih čimbenika u obnovi i održivom razvitku ruralnih sredina", kaže Irena Banić iz HGK .

Bogatstvo prirodne i kulturno-povijesne resursne osnove Ličko-senjske županije potvrda je njezina turističkog potencijala. Nužno je i ulaganje u ljudske resurse te razvijanje turističkog identiteta destinacije. "Lokalno stanovništvo kroz cijeli niz aktivnosti treba otvarati prema prihvaćanju različitosti, prema shvaćanju turizma kao interkulturalne komunikacije i zajednički još puno raditi na stvaranju lokalnog identiteta i prepoznatljivosti", zaključuje Banić. HBOR ima jedinstvene uvjete kreditiranja, a polaznici edukacije doznali su što HBOR financira, po kojim kamatnim stopama te kako uz njihovo kreditiranje i uvjete koje nude mogu postati konkurentniji.

Izvore kreditiranja koje HBOR nudi treba znati iskoristiti, a upravo one koje nude druge komercijalne banke nemaju u svojim ponudama, poručila je Draženka Draženović Kostelac. HBOR nudi povoljnije rokove otplate, čak i do 17 godina, s nižom kamatnom stopom i počekom kakav nema ni jedna banka, istaknula je. Na usluzi poduzetnicima su i njihovi područni uredi u Osijeku, Gospiću, Puli, Rijeci i Splitu koji savjetuju poduzetnike te jačaju njihovu kompetenciju ponudama i savjetima.

Komentirajte prvi

New Report

Close