Na Poslovnom uzletu u Sisku 200-tinjak poduzetnika sudjelovalo je na nizu besplatnih radionica.
Na predavanju "Kako izgleda neodoljiv klijent i kreditni zahtjev – izbjegnite česte pogreške" Krešimir Delač iz Simulus grupe na konkretnim je primjerima pokazao kako izgledaju zahtjevi za financiranje. Na primjeru naizgled istih tvrtki i sličnih zahtjeva, od kojih je jednoj tvrtki zahtjev odobren, a drugoj nije, objasnio je zašto je banka tako odlučila. U predavanju "Imate projekt, a nemate novaca? Saznajte kako do sredstva za energetsku učinkovitost" Vesna Bukarica, Sunčana Matić i Filip Brkljača iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost predstavili su programe sufinanciranja iz područja energetske učinkovitosti, otvorene natječaje i pozive.
Za one koji kreću od nule u predavanju "Želite osnovati startup temeljen na novoj tehnologiji? Poslušajte primjere dobre prakse direktno iz Silicijske doline" Dubravko Babić s Fakulteta elektrotehnike i računarstva prezentirao je niz tema vezanih za osnivanje i rad startupa temeljenih na novim tehnologijama. Dražen Bosak iz HUP-a govorio je o tome kako najbolje prodati proizvod ili uslugu. Radionica je pokazala da svatko tko se bavi predstavljanjem proizvoda, ideja ili informacija razvijanjem komunikacijskih metoda i tehnika motivacije može znatno unaprijediti uspjeh prodaje.
Na radionici o financiranju projekata s područja ruralnog razvoja i poljoprivrede EU sredstvima Nada Trgovčević Letica iz Ministarstva poljoprivrede najavila je da Hrvatska brzo očekuje odobrenje Bruxellesa za Program ruralnog razvoja za razdoblje 2014.-2020., za koji je osigurano gotovo 2,4 milijarde eura kroz 16 mjera. Draženka Draženović Kostelac iz HBOR-a predstavila je poduzetnicima paletu kreditnih programa razvojne banke i kako doći do povoljnih sredstava za poslovanje.
Najviše pažnje bilo je posvećeno kreditiranju mikropoduzetnika uz garanciju, čime su pojednostavljeni zahtjevi za instrumentima osiguranja, kao i o načinima financiranja EU projekata.Krešimir Jusup iz HT-a objasnio je pak poduzetnicima kako se korištenjem clouda mogu smanjiti troškovi. Anton Smolčić i Tin Klasić iz Styrije na Facebook radionici "Tisuće novih kupaca za malo kuna" otkrili su uz ostalo koje greške tvrtke najčešće rade na svojim Facebook stranicama, što napraviti za ubrzanje rasta stranice te kako najbolje iskoristiti opcije oglašavanja. Karlo Stojčević iz RedPointa govorio je o brend strategiji započevši s osnovnim postavkama od kojih se sastoji svaki brand, kako gledati konkurenciju te što je ključno u pristupu kupcu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu