Kakav je interes hrvatskih građana za novogodišnja putovanja u inozemstvo?

Autor: Marija Crnjak , 10. prosinac 2014. u 15:11
Mislav Veselica, Atlas

Mislav Veselica kaže da Atlas bilježi veći interes za novogodišnja putovanja.

Generalno bilježimo veći interes za Novu godinu, osobito za destinacije koje redovno nisu u ponudi.

Primjerice, odličan interes bilježi novogodišnji aranžman na Malti posebnim zrakoplovom iz Zagreba koju smo nakon dulje stanke vratili u ponudu, što se pokazalo odličnim potezom. Tu su i Portugal, Madrid, Andaluzija i Sicilija, također u formi čarter operacija.

Kamo građani putuju, na koji način, za koliko novca?
Cijene se kreću od 840 kuna koliko je cijena trodnevnog novogodišnjeg aranžmana u Sarajevu, pa do 15.990 kuna, što je cijena novogodišnjeg putovanja na Tajland (Bangkok, Phuket), uz doplatu za zrakoplovne pristojbe. Aranžmane smo koncipirali na način da klijentima ponudimo široku paletu smještaja, od 3 do 5 zvjezdica. Činjenica je i da su klijenti iz godine u godinu sve informiraniji i zahtjevniji, prije puta detaljno istraže hotel, atrakcije…što prije možda i nije bio slučaj. Traži se odličan omjer uloženog i dobivenog, što mi kao agencija moramo opravdati u svakom segmentu.

Kakav je općenito outgoing segment u Hrvatskoj, mijenjaju li se navike hrvatskih putnika i u kojem smjeru, kakvi su rezultati Atlasa po tom pitanju?
Povećali smo tržišni udio na osnovi investiranja u razvoj novih proizvoda, od najpovoljnijih dvodnevnih putovanja do višednevnih egzotičnih tura. Razvili smo novi brend Atlas Plus, što nam je veliki generator rasta i volumena, i kroz njega kreiramo atraktivne, cjenovno povoljne ponude, kraće aranžmanje, ciljamo nove putnike i nove proizvode. 

Komentirajte prvi

New Report

Close