Generalno bilježimo veći interes za Novu godinu, osobito za destinacije koje redovno nisu u ponudi.
Primjerice, odličan interes bilježi novogodišnji aranžman na Malti posebnim zrakoplovom iz Zagreba koju smo nakon dulje stanke vratili u ponudu, što se pokazalo odličnim potezom. Tu su i Portugal, Madrid, Andaluzija i Sicilija, također u formi čarter operacija.
Kamo građani putuju, na koji način, za koliko novca?
Cijene se kreću od 840 kuna koliko je cijena trodnevnog novogodišnjeg aranžmana u Sarajevu, pa do 15.990 kuna, što je cijena novogodišnjeg putovanja na Tajland (Bangkok, Phuket), uz doplatu za zrakoplovne pristojbe. Aranžmane smo koncipirali na način da klijentima ponudimo široku paletu smještaja, od 3 do 5 zvjezdica. Činjenica je i da su klijenti iz godine u godinu sve informiraniji i zahtjevniji, prije puta detaljno istraže hotel, atrakcije…što prije možda i nije bio slučaj. Traži se odličan omjer uloženog i dobivenog, što mi kao agencija moramo opravdati u svakom segmentu.
Kakav je općenito outgoing segment u Hrvatskoj, mijenjaju li se navike hrvatskih putnika i u kojem smjeru, kakvi su rezultati Atlasa po tom pitanju?
Povećali smo tržišni udio na osnovi investiranja u razvoj novih proizvoda, od najpovoljnijih dvodnevnih putovanja do višednevnih egzotičnih tura. Razvili smo novi brend Atlas Plus, što nam je veliki generator rasta i volumena, i kroz njega kreiramo atraktivne, cjenovno povoljne ponude, kraće aranžmanje, ciljamo nove putnike i nove proizvode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu