Jesen donosi nove teme seminara u Poslovnom dnevniku. Budite i vi jedan od zadovoljnih polaznika! Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Broj polaznika je ograničen.
Raspored oržavanja poslovnih seminara RUJAN 2017.
- 12.09.2017. Strateško vođenje tvrtke – vještine leadera
- 13.09.2017. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
- 20.09.2017. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom
- 21.09.2017. Motivacija, upravljanje vremenom i fokusom – Menadžerska izvrsnost
- 26.09.2017. Pregovaranje i vještine poslovne komunikacije
Prijave u tijeku!
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
ISKUSTVA POLAZNIKA SEMINARA
"Predavačica je odlična, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
"Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja."
"Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
"Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
"Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
"Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
"Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
"Iskusna predavačica pozitivnog stava."
"Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
"Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list d.o.o.
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Kratki sadržaj seminara:
12.09.2017. Razvijte vještine strateškog i inspirirajućeg vođenja
Radionica za direktore i vlasnike malih i srednjih poduzeća na kojoj ćemo na iskustvenim primjerima naučiti:
- Postaviti ciljeve
- Upravljati vremenom
- Staviti fokus na bitno
- Motivirati i inspirirati zaposlenike
- Uključiti zaposlenike u ostvarenje vašeg cilja
- Povećati tržišnu poziciju svojeg poduzeća
Budite i vi inspirirajući vođa koji će strateškim upravljanjem svojem poduzeću donijeti profit. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
13.09.2017. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima? Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije. Što ćemo naučiti:
- Upravljati vlastitim emocijama kada smo „napadnuti“
- zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
- brzo i efikasno smiriti ljutog i “teškog” klijenta
- što je zabranjeno reći ljutom klijentu
- umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
- kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
- vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikaciji
- jezični obrasci koji omogućavaju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist
Cilj treninga je naučiti polaznike novim vještinama, voditi komunikaciju sa teškim klijentima profesionalno, uvjerljivo i odlučno. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
20.09.2017. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom
Mnogim menadžerima, osobito onima koji su tek stupili na funkciju, najveći je izazov delegirati zadatke svom timu. Svrha seminar je naučiti i znati primijeniti pravilne tehnike i stilove upravljanja zaposlenicima kako bi se postiglo efikasnije postizanje ciljeva i rasterećenje od mikro-menadžerskih operacija. Koje su teme:
- što je upravljanje?
- uspješan razvoj zaposlenika i stil vođenja
- delegiranje kao alat razvoja članova tima
- što (ne) treba delegirati, kako i kada?
- proces delegiranja, prepreke i tipične greške
- upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
- delegiranje i efikasno upravljanje vremenom
- delegiranje i povratna informacija zaposlenicima o učinku
Nakon ovog seminara menadžeri će razviti svoju vještinu upravljanja zaposlenicima i timom, efikasnijeg upravljanja vremenom i procesom procjene učinka zaposlenika. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
21.09.2017. Trening izvrsnosti TM za menadžere – Motivacija, upravljanje vremenom i fokusom
Ukoliko ste manager ili lider, ovaj jednodnevni trening pružit će Vam podršku u ostvarenju Vaše osobne izvrsnosti. Kako dugoročno zadržati motivaciju i koncentraciju? Koji su vaši glavni kradljivci vremena? Kako povećati kvalitetu rada i produktivnost? Naučite:
- planirati i postavljati ciljeve
- kvalitetno i brzo donositi odluke i rješavati probleme
- upravljati svojom motivacijom, energijom, emocijama i oslobodite kreativnost
- Podignite razinu samopouzdanja i mentalne čvrstoće
- Poboljšajte fokus i koncentraciju
- Budite proaktivni i produktivni
- Postignite vrhunske rezultate
Kroz primjenu praktičnih, iskustveno dokazanih metoda omogućavamo Vam postizanje vrhunskih rezultata, uz očuvanje osobnog integriteta i ravnoteže. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
26.09.2017. Uspješno pregovaranje – vještine uspješnog pregovarača
Dobre pregovaračke vještine u poslovnom svijetu važna su pretpostavka osobnog uspjeha pojedinaca i poslovnog uspjeha kompanija. Usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja sa najzahtjevnijim sugovornicima. Radionica sa konkretnim primjerima i vježbama iz prakse. Polaznici će na seminaru naučiti:
- kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju
- potaknuti i ostvariti suradnju u procesu pregovaranja
- kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama?
- slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
- zauzeti neutralnu poziciju i realno sagledati situaciju?
- graditi most razumijevanja i povjerenja
Naučite ispregovarati povoljnije uvjete, veće cijene, zauzmite čvrsti stav kod pregovora jasno i odlučno poput pregovaračkog profesionalca. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
15.11.2017. Kako uspješno motivirati zaposlenike
Zašto neke zaposlenike moram stalno „gurati“ da naprave posao kvalitetno i na vrijeme? Kako to da neki zaposlenici rade loše, premda imaju veću plaću? Mnogi menadžeri gube vrijeme i novac nepotrebno, jer se stalno moraju „baviti“ s problematičnim zaposlenicima i „gasiti požare“, umjesto da se bave onim čime bi stvarno trebali. Koje su teme?
- Što (de)motivira vaše zaposlenike za posao?
- Menadžerski stil upravljanja i kako utječe na motivaciju zaposlenika
- Materijalna i nematerijalna motivacija
- Utjecaj nagrade i kazne na radnu motivaciju
- Sukob generacija i što motivira mlade/stare zaposlenike?
- Motiviranje SMART ciljevima
- Motiviranje pohvalom i konstruktivnom kritikom
- Motiviranje razvojem kompetencija zaposlenika
Naučite kako motivirati sebe, imati produktivne i efikasne zaposlenike, uspješnu poslovnu komunikaciju koja će vam osigurati vrhunske rezultate na tržištu. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu