Nemotivirani zaposlenici i ljuti klijenti zapreka su Vašem uspjehu?

Autor: Poslovni.hr , 22. kolovoz 2017. u 08:41
Foto: Fotolia

Znate li da je do sad više od 10.000 poduzetnika, managera, voditelja, direktora i njihovih zaposlenika sudjelovalo na edukacijama Poslovnog dnevnika.

Jesen donosi nove teme seminara u Poslovnom dnevniku. Budite i vi jedan od zadovoljnih polaznika! Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Broj polaznika je ograničen.

Raspored oržavanja poslovnih seminara RUJAN 2017.

Prijave u tijeku!

 

 

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

ISKUSTVA POLAZNIKA SEMINARA

"Predavačica je odlična, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
"Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja."
"Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
"Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
"Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
"Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
"Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
"Iskusna predavačica pozitivnog stava."
"Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
"Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list d.o.o.
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Kratki sadržaj seminara:

12.09.2017. Razvijte vještine strateškog i inspirirajućeg vođenja

Radionica za direktore i vlasnike malih i srednjih poduzeća na kojoj ćemo na iskustvenim primjerima naučiti:

  • Postaviti ciljeve
  • Upravljati vremenom
  • Staviti fokus na bitno
  • Motivirati i inspirirati zaposlenike
  • Uključiti zaposlenike u ostvarenje vašeg cilja
  • Povećati tržišnu poziciju svojeg poduzeća

Budite i vi inspirirajući vođa koji će strateškim upravljanjem svojem poduzeću donijeti profit. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

13.09.2017. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima

U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima? Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije. Što ćemo naučiti:

  • Upravljati vlastitim emocijama kada smo „napadnuti“
  • zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
  • brzo i efikasno smiriti ljutog i “teškog” klijenta
  • što je zabranjeno reći ljutom klijentu
  • umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
  • kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
  • vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikaciji
  • jezični obrasci koji omogućavaju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist

Cilj treninga je naučiti polaznike novim vještinama, voditi komunikaciju sa teškim klijentima profesionalno, uvjerljivo i odlučno. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

20.09.2017. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom

Mnogim menadžerima, osobito onima koji su tek stupili na funkciju, najveći je izazov delegirati zadatke svom timu. Svrha seminar je naučiti i znati primijeniti pravilne tehnike i stilove upravljanja zaposlenicima kako bi se postiglo efikasnije postizanje ciljeva i rasterećenje od mikro-menadžerskih operacija. Koje su teme:

  • što je upravljanje?
  • uspješan razvoj zaposlenika i stil vođenja
  • delegiranje kao alat razvoja članova tima
  • što (ne) treba delegirati, kako i kada?
  • proces delegiranja, prepreke i tipične greške
  • upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
  • delegiranje i efikasno upravljanje vremenom
  • delegiranje i povratna informacija zaposlenicima o učinku

Nakon ovog seminara menadžeri će razviti svoju vještinu upravljanja zaposlenicima i timom, efikasnijeg upravljanja vremenom i procesom procjene učinka zaposlenika. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

21.09.2017. Trening izvrsnosti TM za menadžere – Motivacija, upravljanje vremenom i fokusom

Ukoliko ste manager ili lider, ovaj jednodnevni trening pružit će Vam podršku u ostvarenju Vaše osobne izvrsnosti.  Kako dugoročno zadržati motivaciju i koncentraciju? Koji su vaši glavni kradljivci vremena? Kako povećati kvalitetu rada i produktivnost? Naučite:

  • planirati i postavljati ciljeve
  • kvalitetno i brzo donositi odluke i rješavati probleme
  • upravljati svojom motivacijom, energijom, emocijama i oslobodite kreativnost
  • Podignite razinu samopouzdanja i mentalne čvrstoće
  • Poboljšajte fokus i koncentraciju
  • Budite proaktivni i produktivni
  • Postignite vrhunske rezultate

Kroz primjenu praktičnih, iskustveno dokazanih metoda omogućavamo Vam postizanje vrhunskih rezultata, uz očuvanje osobnog integriteta i ravnoteže. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

26.09.2017. Uspješno pregovaranje – vještine uspješnog pregovarača

Dobre pregovaračke vještine u poslovnom svijetu važna su pretpostavka osobnog uspjeha pojedinaca i poslovnog uspjeha kompanija. Usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja sa najzahtjevnijim sugovornicima. Radionica sa konkretnim primjerima i vježbama iz prakse. Polaznici će na seminaru naučiti:

  • kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju
  • potaknuti i ostvariti suradnju u procesu pregovaranja   
  • kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama? 
  • slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
  • zauzeti neutralnu poziciju i  realno sagledati situaciju?
  • graditi most razumijevanja i povjerenja         

Naučite ispregovarati povoljnije uvjete, veće cijene, zauzmite čvrsti stav kod pregovora jasno i odlučno poput pregovaračkog profesionalca. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

15.11.2017. Kako uspješno motivirati zaposlenike

Zašto neke zaposlenike moram stalno „gurati“ da naprave posao kvalitetno i na vrijeme? Kako to da neki zaposlenici rade loše, premda imaju veću plaću? Mnogi menadžeri gube vrijeme i novac nepotrebno, jer se stalno moraju „baviti“ s problematičnim zaposlenicima i „gasiti požare“, umjesto da se bave onim čime bi stvarno trebali. Koje su teme?

  • Što (de)motivira vaše zaposlenike za posao?
  • Menadžerski stil upravljanja i kako utječe na motivaciju zaposlenika
  • Materijalna i nematerijalna motivacija
  • Utjecaj nagrade i kazne na radnu motivaciju
  • Sukob generacija i što motivira mlade/stare zaposlenike?
  • Motiviranje SMART ciljevima
  • Motiviranje pohvalom i konstruktivnom kritikom
  • Motiviranje razvojem kompetencija zaposlenika

Naučite kako motivirati sebe, imati produktivne i efikasne zaposlenike, uspješnu poslovnu komunikaciju koja će vam osigurati vrhunske rezultate na tržištu. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

Komentirajte prvi

New Report

Close