Je li situacija u Grčkoj utjecala na prodaju putovanja iz Hrvatske, kako se to odrazilo na vaše poslovanje?

Autor: Marija Crnjak , 07. srpanj 2015. u 22:00
Mislav Veselica, Atlas

Mislav Veselica navodi da situacija u Grčkoj nije utjecala na prodaju putovanja.

Grčka je Atlasova najprodavanija destinacija na Mediteranu, od top pet mediteranskih destinacija, četiri su grčki otoci Rodos, Kreta, Santorini i Zakintos.

Također, trendovi prodaje za Grčku su izuzetno dobri, bilježimo rast prodaje od 50 posto u ovoj sezoni. U stalnom smo kontaktu s našim predstavnicima na destinacijama, kao i partnerima hotelijerima. Odmor naših klijenata teče nesmetano bez komplikacija, interes za ljetovanje na grčkim otocima se održava i ovih dana, te ne pratimo otkaze rezervacija. 

Kako to objašnjavate? 
Radi se o klijentima koji dobro poznaju destinaciju i koji preferiraju Grčku kao destinaciju za svoj odmor. Kriza u Grčkoj traje više godina, te se jedan dio tržišta već senzibilizirao na tu činjenicu. Osim toga, grčki otoci su ipak posebne geografske i turističke cjeline na koje zbivanja u Ateni i na kontinentu nemaju toliki  utjecaj. Samo građanima Grčke ograničeno je podizanje novca na bankomatima na iznos do 60 eura po danu, dok strani državljani i turisti s bankovnim karticama stranih banaka novac podižu u skladu s ugovorenim limitima, i sve bankovne i ostale komercijalne transakcije u turističkim područjima teku neometano. Ipak svim putnicima preporučamo da sa sobom nose određeni iznos gotovine. 

Jesu li pale cijene putovanja u Grčku?
Prema našoj ponudi, cijene za Grčku ne padaju, te nema posebnih akcija.

Što je s prometom prema Tunisu nakon terorističkog napada?
Za Tunis više nema potražnje, polasci u srpnju su otkazani, ne očekujemo da će se ta destinacija vratiti u ovoj sezoni. 

Komentirajte prvi

New Report

Close