Hrvatska je svoj dio izvrsno završila dovevši autocestu do Ploča i ta je autocesta podloga za daljnji razvoj Jadranske autoceste, kako smatram da joj je prikladnije ime, prema jugu. Ona bi nakon Ploča trebala voditi prema Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Naravno da bi bilo idealno je završiti jer bi na taj način hrvatske tvrtke dobile šansu za posao gradnje te bi se povećao promet na hrvatskom dijelu autoceste kada bi ona došla sve do Atene.
Kako onda nastavak gradnje može pomoći hrvatskim građevinarima ako je završen hrvatski dio?
Veselio bih se kada bi dobili posao njezine gradnje. Moja tvrtka bi se sigurno javila na natječaj. Hrvatski građevinari mogu graditi sve u svojoj okolici bez ikakvih problema. Pa mi smo ionako radili na velikom broju kilometara u Crnoj Gori.
Treba li onda hrvatska Vlada tražiti od EK da ubrza financiranje i gradnju jadransko-jonske autoceste?
Ja bih to svakako napravio. Ali prije toga bih tražio da prioritet EK dobije gradnja ceste visoke služnosti prema Dubrovniku ili gradnja nizinske pruge. Svakako bih upotrijebio politički utjecaj da spriječim dosadašnju praksu da se raspisuju natječaji po kojima hrvatske tvrtke moraju u konzorcije uzimati razne inozemne kompanije. Koliko se ja sjećam, u Sloveniji koja je bila dio EU, takvi uvjeti nisu bili traženi i našim građevinarima je ta zemlja uglavnom bila zatvorena.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.fala ti jure sto godina, sjeba si dioničare
Dolazi i drugi Rus dokapitalizirati IGH. Ja mislim da su ušli da očiste firmu. Isti ljudi isti scenarij. To su napravili s prvim Rusom, to sada rade i s drugim. Dovoljno je pogledati izgubljene dvije godine. Što se učinilo od prošle dokapitalizacije.
Rusima naravno nije stalo do Jure ali oni su si međusobno potrebni. Dioničari su nužno zlo koje s lakoćom odstranjuju. Riješili su se dijela duga i idu dalje.
S kojom lakoćom su prešli vjerovnike kojima su podijelili dionice po 400 koje sad Rus upisuje po 190. U međuvremenu nisu im pustili ni da ih pokušaju prodati. Gdje je sad Veniamin Mezhibovskiy, gdje je Vlado
Čović? Zašto nitko ne napravi intervju s ovim poduzetnicima, investitorima, i najavi velebne planove. Što je bilo s njihovim novcima koje su ‘uložili’. U javnosti se pojavljuje tek Jure Radić koji bi kao gradio Pelješki most i ‘tako ostao upamćen.’
Njegove kolege s kojima je do jučer radio u IGH sada u novosnovanom TEMPUS-u grade mostove u Rusiji. “Tako je u raznim fazama gradnje šest njihovih projekta mostova u Moskvi. U Tempusu posebno ističu veliki most dužine 600 metara i širine 40 metara na jednoj od najprometnijih lokacija u Moskvi, a čija ukupna vrijednost je 40 milijuna eura.”
U Tempusu su iz ničeg u dvije godine napravili kompaniju i rade u Rusiji. Jure to ne može ni s ruskim biznismenima i svojom referencom najuspješnijega mostograditelja u Hrvata. Bojim se da će on ipak biti upamćen po nečem drugom, a ne titulama koje si pokušava sam nadjenuti.
Posebno je interesantno što se vidi u ovom tekstu kako bi vršio politički pritisak “da spriječim dosadašnju praksu da se raspisuju natječaji po kojima hrvatske tvrtke moraju u konzorcije uzimati razne inozemne kompanije.”
Gospodin stvarno gubi kompas. Očito bez “političkog pritiska” ne može do posla. A koliko je IGH hrvatska kompanija nakon ulaska Rusa to samo znaju oni koji su ih i doveli.
Uključite se u raspravu