Jadrolinija je do kraja kolovoza u 2019. godini prevezla ukupno 8,5 milijuna putnika i 2,2 milijuna vozila. Ako uspoređujemo ove brojke s lanjskim, riječ je o prosječnom rastu prometa od 1,5 posto. U mjesecu srpnju ove godine prevezeno je ukupno 2,3 milijuna putnika i oko 560.000 vozila što su brojke na razini lanjskih.
Iznimno smo zadovoljni dijelom godine iza nas, uključujući i veliki dio odrađene sezone. Više od 8,5 milijuna putnika i 2,2 milijuna vozila, ove godine prevezli smo bez većih poteškoća, a naročito smo zadovoljni rezultatima predsezone koji pokazuju pozitivne trendove rasta, kazala je glasnogovornica Marija Zaputović. Jadrolinija prati digitalne trendove poslovanja, pa je njihovu besplatnu mobilnu aplikaciju dosad skinulo više od 40.000 korisnika, a kao dio procesa modernizacije poslovanja uveli su rezervaciju mjesta za vozilo na ukupno devet linija (Makarska – Sumartin, Split – Vis, Split – Rogač i Trogir – Drvenik Veli – Drvenik Mali, te na linijama Zadar – Mali Lošinj, Zadar – Ist, Zadar – Brbinj, Zadar – Bršanj, Šibenik – Žirje i Valbiska – Lopar). Jadrolinija se moće pohvaliti i zelenim poslovanjem: Tri Jadrolinijina broda dobila su sustave za biološko pročišćavanje otpadnih voda: trajekti “Sveti Krševan”, “Supetar” i “Cres” opremljeni su uređajem za pročišćavanje otpadnih voda biološkog tipa Clarimar MF-2. Prije instalacije i puštanja u rad Clarimarovih jedinica, trajekti kapaciteta za 600 putnika nisu obrađivali otpadne vode, već su umjesto toga sakupljali otpad u spremnike. Odluku Jadrolinije da preuredi svoja tri broda u jedinicu za pročišćavanje otpadnih voda vodila je regulatorna potreba. Naime, sve donedavno Hrvatska nije imala stroge ili detaljne propise koji bi uređivali ispuštanje otpadnih voda u obalne vode. Dodatnih pet brodova iste klase – “Hrvat”, “Juraj Dalmatinac”, “Marjan”, “Jadran” i “Biokovo” bit će opremljeni većim jedinicama Clarimar MF-3, koje će biti isporučeni krajem ove godine. Navedeni sustavi predstavljaju „zeleno“ rješenje ali i značajne ekonomske uštede.